Här har ni en riktig liten guldklimp http://www.tt.se/kontakta/default.asp
Hur ska TT kunna få en demokratisk nyhetsbevakning om de enda anställda är tråkiga svenskar som bara firar midsommar dagarna i ända? Hundratusentals osynliggjorda nysvenskar bara väntar på att demokratisera de rasistiska mediajättarna! Vi måste kräva tuffare kvoteringslagstiftning, vi är faktiskt ett mångkulturellt land.
Här är styrelsen btw. Dåligt med kvinnor tycker jag... http://www.tt.se/detta/styrelse.asp
Vad fan, om de nu gillar olika kan de väl i alla fall ha ett icke svenskt namn på lönelistan? Dock tror jag att städarna, vaktmästarna och trälarna i källaren har ett icke-svenskt ursprung.
Har jobbat hos DN och kan säga att nej det jobbar inte några utlänningar i källaren eller på godsmottagningen heller.
Pinsamt för hycklarna. Men är det någon som tror att frågan kommer att debatteras i gammelmedia?
Nån borde försöka få in en artikel på Newsmill, som etablisemanget trots allt läser.
Ser ganska fritt ut från invandrare. Sökte på Schibsted som är den största ägaren men hittade ingen info om styrelsen. Sitter på jobbet så hinner inte kolla så noga. Någon som är villig?
Fan i burken vad den där listan var arisk! Borde inte de skämmas lite grand över att vara så fullständigt nazifierade och dödsknarkarpedofilnazister? Fy och ve.
Aftonhycklaren tar ju priset...inte en jävel. SD har väl rätt många utlänningar på sina valsedlar? I alla fall på mina.
Inte precis, aftonhoran är som aftonhoran alltid varit och att de sedan inte har en enda blatte på sin lista är föga förvånande.
De uppförsig precis som man kan förvänta sig av penga/rubrikkåta kapitalister som skulle sälja sin bästa vänn för en hundring, dvs vadsom hellst för att maxa vinsterna och då kan man inte ha zigenare, araber eller negrer där.
Härligt initiativ ser ut ungefär som i toppolitiken, inget mörker där när de har partikongress.....gärna mångkultur..bara inte vid våran dörr..är deras slogan...
Jag har då aldrig jobbat på så etniskt rensade arbetsplatser som tidningar tycks vara. Och då är det ändå fråga om relativt små arbetsplatser.
Nu har jag inte läst hela tråden men det är minst lika (o)intressant att studera bostadsorterna hos tidningarnas anställda.
Inte nån bor i ett multikultiområde..
Den övervägande majoriteten av journalisterna bor i etniskt totalt rensade områden..
Liiidingö, Vasastan, Söder etc etc...
Har roat mig att kontrollera ibland när vreden över sd tillfinnandes blivit för markant..
Just nu är det A-C Marteus som utgjuter sin vrede i Expr över lågutbildade sd-are. Hon bor i Vasastan..
Man kan undra om nån av dem öht någonsin varit i de berikade områdena, en sen kväll t ex...