2004-06-10, 23:13
Medlem
Enders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Kan de inte testa att para ihop Emma med Olivier nu. Och Mille med Carolina!

Men vem skall BB-Linda få då? Naken-Janne? Farmen-Qristina? Baren-Meral?

Detta ser ut som något TV3 kan göra dokusåpa av...
Citera
2004-06-11, 02:29
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Kan detta verkligen stämma? Otroligt falskt av henne i så fall att gå ut i Aftonbladet och fördöma Milles otrohet: "Jag kanske kan förlåta honom, men inte själva gärningen".

Det stämmer. 100%

/CW
Citera
2004-06-11, 17:26
Medlem
Som man vinner dem förlorar man dem.
Farmor har hitills aldrig haft fel.
Citera
2004-06-11, 18:46
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Det stämmer. 100%

/CW

Är aningen skeptisk till att Emma skulle ha knullat runt med en massa östermalmsbrats.

En kompis till mig är gift med Emmas halvsyster och de gånger jag träffat henne så har jag fått intrycket att hon är jävligt naiv och alldeles för snäll för sitt eget bästa.

Men det är klart, skulle man slå i henne att man är skivproducent och att man kan göra henne till en superstjärna smälter hon nog
Citera
2004-06-11, 19:09
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondlurk
I Expressen står det att Emma ännu inte bestämt om hon skall stämma Hänt Extra för publiceringen av bilderna på Mille och tjejen. Kan någon förklara för en enkel bondlurk hur i hela friden hon skulle kunna stämma tidningen för att de publicerat bilder av någon annan?

Det där med stämning förstod jag inte heller.. skojar hon eller?
Citera
2004-06-11, 19:21
Medlem
Ture Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!

Jag tror inte hon skojar.
Det kanske är lättare att förstå hur hon tänker, eller snarare inte tänker, om man sett programmet "Ursäkta röran..." när hon blev intervjuad av Filip Hammar.

http://susning.nu/SM_i_nazireferens
Citera
2004-06-11, 19:44
Medlem
c00lmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Jag tror inte hon skojar.
Det kanske är lättare att förstå hur hon tänker, eller snarare inte tänker, om man sett programmet "Ursäkta röran..." när hon blev intervjuad av Filip Hammar.

Ganska (läs: väldigt) tomt där uppe
Citera
2004-06-11, 19:44
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!

Beats me
Citera
2004-06-11, 20:51
Medlem
menfrassedås avatar
Tycker att hon visade vid "treblinka" intervjun att hon faktiskt bara har rotmos i pallet......
Citera
2004-06-11, 21:28
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Tycker att hon visade vid "treblinka" intervjun att hon faktiskt bara har rotmos i pallet......

Kan bara hålla med! "Intervjun" är bland det roligaste som visats på TV!
Citera
2004-06-11, 22:59
Bannlyst
Jag skiter visserligen högaktiningsfullt i dessa idioters liv och leverne, men alltså.
Om jag har förstått det rätt så är det en fåne som heter "Mille" och är kille???
Citera
2004-06-12, 12:30
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Är aningen skeptisk till att Emma skulle ha knullat runt med en massa östermalmsbrats.

En kompis till mig är gift med Emmas halvsyster och de gånger jag träffat henne så har jag fått intrycket att hon är jävligt naiv och alldeles för snäll för sitt eget bästa.

Men det är klart, skulle man slå i henne att man är skivproducent och att man kan göra henne till en superstjärna smälter hon nog

Tro vad du vill. Det stämmer. Sen tror jag du gravt underskattar Östermalmsbratsens förmåga att ligga med precis vad de vill samt överskattar Emmas person och ärlighet. Men vad vet jag. Du känner ju trots allt hennes kompis halvsysters moster, eller hur var det nu?

/CW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in