Jag skulle nog säga att det är synd om Jonny som har grov fetma. Men åandra sidan är det han själv som har orsakat det här eländet. Många tröstäter men många äter för att de gillar att äta mycket. Jonnys vikt ökar hans risker för att drabbas av hjärtkärl sjukdomar, njursjukdom, diabetes och detta är bara början. Han borde verkligen ta och börja träna innan han dör på grund av sin vikt.
Men jag kunde inte låta bli att tycka att det var lite ironiskt att han hade en stor kyl i sitt sovrum. Krävs ju inte många steg för att sen kunna hetsäta i sängen. Jaja, skitsamma spelar väl ingen stor roll men såg lite weird ut bara.
Man tycker ju att ringklockan borde ringa när man närmar sig 100 kilo men mat är tydligen som droger för vissa människor. Hoppas det går bättre för honom denna gången. Hittade följande artikel på Aftonbladet vilken var publicerad år 2002 och målet att väga 120 kg år 2006 gick tydligen inte så bra.
Åh herrejävlar, 380kg!? Nu känns inte mina 98kg på 186cm så farligt längre. Vad är det för fel på dessa extremfeta människor? Får dock lite dåligt samvete för att jag inte kan hålla mig för skratt när jag ser dessa "jabba the hut"-människor.
Hoppas han dör i narkosen, feta äckliga missfoster. Det var det första jag tänkte när de drog upp operation som en lösning på hans totala avsaknad av både karaktär och självrespekt.
En skam. Som folk med lungcancer som inte slutar röka. Nackskott. Utrensning.
"Men jag kan inte hjälpa det..."
"Jag har fel på mina körtlar..."
"Mina hormoner..."
Slöseri med både tid och resurser. En spottloska i ansiktet på alla i vår värld som är sjuka på riktigt. Alla som går utan mat. Fyfan. Skicka försäkringskassan efter honom direkt. Han förtjänar inte min välfärd.
Åh herrejävlar, 380kg!? Nu känns inte mina 98kg på 186cm så farligt längre. Vad är det för fel på dessa extremfeta människor? Får dock lite dåligt samvete för att jag inte kan hålla mig för skratt när jag ser dessa "jabba the hut"-människor.
Tare lugnt, vi normalviktiga skrattar lite åt din latfetma.