2010-09-26, 09:35
Medlem
Drapåtrissors avatar
Mina trådar tas bort utan förklaring? Inte ens en gammal tråd om att Fuskbugg låg nere som slängdes i papperskorgen hade en förklaring? Den andra låg i företagsskvaller och höll sig väl till ämnet om företagare som utnyttjar SD i marknadsföringen. Lite väl nitisk moderrering enligt mig. Och eftersom det inte anges någon moderator går det inte heller att fråga om orsaken
2010-09-26, 09:39
Medlem
DanteAlighieris avatar
Kontakta moderatorerna i de delforum som det skett.
2010-09-26, 09:40
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Mina trådar tas bort utan förklaring? Inte ens en gammal tråd om att Fuskbugg låg nere som slängdes i papperskorgen hade en förklaring? Den andra låg i företagsskvaller och höll sig väl till ämnet om företagare som utnyttjar SD i marknadsföringen. Lite väl nitisk moderrering enligt mig. Och eftersom det inte anges någon moderator går det inte heller att fråga om orsaken

Hittar inget raderat i føretagsskvaller med dig som trådstartare. Säker på att det är det delforumet?
2010-09-26, 09:42
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Hittar inget raderat i føretagsskvaller med dig som trådstartare. Säker på att det är det delforumet?
Helt säker. Handlade visserligen om en annan förtetagare som hade en snyftkampanj än den i trådstarten. Men tycker ändå att den passade i tråden.
2010-09-26, 09:45
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Helt säker. Handlade visserligen om en annan förtetagare som hade en snyftkampanj än den i trådstarten. Men tycker ändå att den passade i tråden.
Jag måste bara fråga, har du varit berusad nu igen? Du kanske publicerat dessa trådar på något annat forum eller så, typ Below Surface?
2010-09-26, 09:46
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag måste bara fråga, har du varit berusad nu igen? Du kanske publicerat dessa trådar på något annat forum eller så?

Precis mina funderingar; kan inte hitta trådarna som Drapåtrissor refererar till - varken i papperskorgen eller någon annanstans.
2010-09-26, 09:47
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Du skrev att dina trådar togs bort utan førklaring men du menade egentligen att du var OT i en befintlig tråd som handlade om något annat och undrar nu varfør detta raderades?

Case closed från Føretagsskvaller...
2010-09-26, 09:55
Medlem
Drapåtrissors avatar
Men hade ändå en frågeställning och det var ett paralellfall. "Är det en bra marknadsföring att gå ut i sådana anti SD kampanjer". Vad kan vara mer relevant till trådämnet?
2010-09-26, 10:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Case closed från Føretagsskvaller...
Och då även från Flashback eftersom det nu är möjligt att gå den korrekta vägen via moderator först.

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in