2004-06-08, 20:50
Medlem
Polluxs avatar
Vad är det dom säger nu igen.. Visst ja - Bättre härska i helvetet än tjäna i himlen var det.
Citera
2004-06-08, 21:03
Medlem
Dr Manhattans avatar
Troll. Troll. Troll. Tönten lyckas inte ens skriva "Gud" med stort G i sin signatur eller stava "halleluja" rätt. Fjortis.
Citera
2004-06-08, 22:50
Medlem
Aziraphales avatar
Trådstarten har rätt. Vi lever i ett moraliskt förfall som kommer att leda oss raka vägen till helvetet. Att göra bot och bättring är försent. Isamael kommer att döma er till det eviga straff ni gjort er förtjänta av. Det är lika bra ni fortsätter synda, för det kan ändå inte bli så mycket värre för er.

Kom ihåg att helvetet inte är ett brinnande inferno. Det är ett liv där samtliga internetleverantörer har spärrat flashbacks forum. Trevlig semester, nu åker jag på rockfestival och fortsätter synda.

mvh Aziraphale, överstepräst samt religiös fanatiker.
Citera
2004-06-08, 23:10
Medlem
Om vi ska diskutera Jesus lever kan vi väl flytta tråden till "Medicin & hälsa". Där borde väl någon kunna komma fram till hur Jesus lever kan tänkas må efter allt nattvardsvin?
Citera
2004-06-09, 00:36
Medlem
tomibollens avatar
Vem i helvete har använt hjärt och lungräddning på Tributerna????

Dom har ju varit stendöda i 2år snart....nu fattas bara att nån
suger av Sture-liket så är samlingen komplett....

ACHTUNG avliva fort annars kaos
Citera
2004-06-09, 00:42
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomniax
Om vi ska diskutera Jesus lever kan vi väl flytta tråden till "Medicin & hälsa". Där borde väl någon kunna komma fram till hur Jesus lever kan tänkas må efter allt nattvardsvin?

Nja, Matlagning kanske?

Alternativ 1:
- Personen driver med oss. Starkt misstänkt är gamängen Testicula.
I så fall - ganska bra, många gick på det - men nja ...

Alternativ 2:
- Personen är seriös.
I så fall - tack för din åsikt, men jag tror att du har hamnat fel.

Lyckas du frälsa någon här på Flashback - då är du en förbannat duktig missionär.

Här är hedningarnas, vällustingarnas, sodomiternas, ateisternas, satanisternas, de sexuellt och politiskt perverterades högborg - men framför allt - de flesta här kan tänka själv. Och behöver ingen religion som krycka.
Citera
2004-06-09, 00:56
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Jag erkänner. Det var jag som skojade med er. Allt sedan jag slutade med mina "ehurun" och sånt har livet blivit för tråkigt. Satt och läste i en Knutby-tråd och så vips....

Håller med om att jag borde tonat ner det lite för äkta trovärdighet, men på nåt sätt tror jag att jag ville bli genomskådad.

I faderns , sonens och den heliga andens namn - amen.

/CW
Citera
2004-06-09, 04:27
Medlem
Att det är nån som skojar är väl rätt uppenbart. Vilken seriös kristen skulle regga sig på ett dylikt forum och försöka mana till bättring och försäkra användarna om att dom fanns i dennes böner? Hela inlägget är skrivet på ett humoristiskt "kristet" sätt som anspeglar på någon sorts fördom om att alla kristna skriver som folk gjorde på 1800-talet.
Citera
2004-06-09, 05:00
Medlem
art_Cs avatar
vad kostar jesus lever ?
Citera
2004-06-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Lever
Amen och Gud Ske Pris!

Jag ber förbön för Flashback och dess användare/medlemmar både morgon och kväll. Gör det du också!

*ASGARV*

Detta måste va ett skämt!
Citera
2004-06-09, 20:31
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jesus är en ruggig trådstartare... 6 nya trådar och 8 poster - det verkar som att han menar allvar
Citera
2004-06-10, 13:44
Medlem
[quote=Jesus Lever]På sexforumen predikas för diverse sexuella avarter och sodomisitiska beteenden som säkerligen leder raka vägen till helvetet. Har ni ingen skam i kroppen människor?/QUOTE]
Pastorn i Knutby knullade runt. Vi är tydligen inte dom enda som inte har någon skam i kroppen.
Själv dejtade jag en djupt kristen/troende kvinna för ca 3 år sedan. Den människan hade f*n inga hämningar ska du veta. Hon "sög" musten ur mig!

Citat:
De droger som tydligen många användare på drogforumen nyttjar är synnerligen skaldiga för både kropp och själ. Vad gör er så svaga i anden att ni tvingas inmundiga dessa illegala substanser? Den enda drog man behöver är Jesus.
På Jesus tid, för sisådär 2000 år sedan söp man som svin. Vinet flödade och folk slogs vilt. Bakfylla var bara förnamnet efter deras fester. Vi har bara förfinat drogerna lite.

Citat:
Och allt olagligt beteende som förekommer bl.a. på cardingforumet. Gud skapade inte människan för att hon skall leva i moraliskt förfall?
Moraliskt förfall? Jag säger bara Helge F. som dödar och är otrogen och Livets Ord som knullar småpojkar! Fyfan! Välkommen till verkligheten!
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jesus är en ruggig trådstartare... 6 nya trådar och 8 poster - det verkar som att han menar allvar
Någon ser detta som sin livsuppgift... att missionera i Flashback.info!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in