2010-09-25, 13:33
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
OK, så Flashback har en egen politisk agenda? Är det officiellt nu?
Obegripligt att man kommer undan med frågeställningen "hur ska vi bemöta de på andra sidan?" helt obemärkt. TS hymlar inte med att han betraktar FB som inpinkat revir som ska försvaras mot personer med fel åsikter. Och ingen protesterar! :-(

Just det faktum att vi INTE har en politisk agenda gör ju att "ingen protesterar". Han får gärna betrakta FB på det viset, skiter väl vi i. Eller menar du att du på fullt allvar tror att FB endast släpper igenom inlägg som stämmer överrens med "FB:s åsikter" (vilka nu det skulle vara?). Ditt mystiska rop på "protester" tyder ju på det.

Lika korkat är det ju att tro att FB står bakom alla åsikter som skrivs här (mer än den givetvis, för FB, självklara åsikten att alla får tycka vad de vill).

Du tänkte nog inte riktigt färdigt här, va?
Citera
2010-09-25, 18:44
Bannlyst
Citat:
Tråden handlar inte alls om Flashback. Tråden handlar om olika åsikter som finns på flashback och hur personer med en viss politisk åsikt ska förhålla sig till personer med en viss annan politisk åsikt. TS kommer inte med något särskilt förslag om något som ska göras/förändras på Flashback.

Jag har heller inte föreslagit någonting. Jag blev bara lite förbannad för att en personer betraktas Flashback som "sitt" och förvånas över att han får idel medhåll.

Tråden är faktiskt helt onödig och skulle inte ligga under "flashback" över huvud taget.

Men varför bli förbannad. Själv tänkte jag bara en sån tönt. Hoppades att det skulle vara ett skämt men det var väl inte det. Jag menar, vad är det för människa som måste fråga andra om man ska visa ödmjukhet mot andra eller inte. Varför vet man inte sånt själv?

Och ska vi vara fjäskigt trevliga......hahahaha hoppas fortfarande lite att det är ett skämt...

Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
- Hur ska vi förhålla oss till den andra sidan? Ska vi visa lite ödmjukhet om nån vågar sig hit och diskuterar?

- Ska vi understryka hur normala och välanpassade vi faktiskt är, till skillnad från PK-sidans uppdrömda dödsnazisthögerspöken?

- Ska vi kanske kosta på oss att vara fjäskigt trevliga nu när vi har... åtminstone setboll i matchen?
Senast redigerad av Yori 2010-09-25 kl. 18:48.
Citera
2010-09-25, 23:47
Medlem
sven.hedins avatar
De flesta PK:iter brukar försvinna efter ett tag, för att aldrig mer återvända. Undrar vad det beror på.
Citera
2010-09-26, 00:13
Medlem
Orzions avatar
De blir väll skrämmda.
Citera
2010-09-26, 00:27
Medlem
xdrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
De flesta PK:iter brukar försvinna efter ett tag, för att aldrig mer återvända. Undrar vad det beror på.

Som sagt ovan (om man läser andra inlägg än sitt eget) så är inte direkt Flashback ett välkomnande diskussionsklimat
Citera
2010-09-26, 08:59
Medlem
Italienskans avatar
Svar JA!

....är en av dem!
Citera
2010-09-26, 09:23
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Jodå, jag tänkte faktiskt färdigt. Varför tror du att jag menar att FB censureras på något sätt.
Det är väl inte konsigt att jag förväntar mig att någon ska säga emot om någon skriver ett inlägg där han/hon betraktar FB som "sitt"? Om inte annat kan väl jag börja.
Jag säger egentligen inget annat än att TS är en jävla pajas. Förstår inte vad det är som är korkat?

Citat:
Ursprungligen postat av najas
Just det faktum att vi INTE har en politisk agenda gör ju att "ingen protesterar". Han får gärna betrakta FB på det viset, skiter väl vi i. Eller menar du att du på fullt allvar tror att FB endast släpper igenom inlägg som stämmer överrens med "FB:s åsikter" (vilka nu det skulle vara?). Ditt mystiska rop på "protester" tyder ju på det.

Lika korkat är det ju att tro att FB står bakom alla åsikter som skrivs här (mer än den givetvis, för FB, självklara åsikten att alla får tycka vad de vill).

Du tänkte nog inte riktigt färdigt här, va?
Citera
2010-09-26, 09:33
Medlem
behemots avatar
Citat:
Jodå, jag tänkte faktiskt färdigt. Varför tror du att jag menar att FB censureras på något sätt.
Det är väl inte konsigt att jag förväntar mig att någon ska säga emot om någon skriver ett inlägg där han/hon betraktar FB som "sitt"? Om inte annat kan väl jag börja.
Jag säger egentligen inget annat än att TS är en jävla pajas. Förstår inte vad det är som är korkat?

Jag är böjd att hålla med om det där med "pajas". Det är ganska komiskt när folk anser någon annan eller sig själva vara "från ett forum", som om det vore en massa olika gäng. Lite högstadieaktigt på något sätt.
Citera
2010-09-26, 10:58
Medlem
Nikhitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Och med imponerande framförhållning dessutom, med tanke på ditt regdatum.

Ja jo
Har alltid kommit att tänka på den här sajten när diskussioner inte kan föras någonannanstans.
Citera
2010-09-26, 17:01
Medlem
najass avatar
Citat:

Ptja, det var du som började gå på om att FB skulle ha en egen politisk agend, officiellt. Denna mystiska slutsats verkade du dra utifrån det faktum att ingen klagade på TS. Det var denna tankelapsus jag vände mig mot.
Citera
2010-09-27, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Kanske för de tycker att era inlägg bör vara i den här tråden?https://www.flashback.org/t1307050
Citera
2010-09-27, 18:55
Medlem
Det är klart att det ska komma hit fler pk-iter, det vore jättebra för diskussionerna här.
Sen brukar de inte gilla miljön här då de är vana vid att allt oliktänkande censureras bort och det sker inte här. Men de är välkommna hit.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in