2010-09-20, 19:18
Medlem
kolios avatar
http://bambuser.com/channel/medievarlden/broadcast/1032509
Är detta från stockholm?
2010-09-20, 19:20
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loathe
Slutade de verkligen så unisont? övertygad om att patrasket drog vidare
De drog vidare, min kompis följer tåget och observerar. Trodde de skulle dra mot Rosenbad, nu är de vid Operan vandrandes mot Strömbron, de verkar inte ha något vidare lokalsinne...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kolio
http://bambuser.com/channel/medievarlden/broadcast/1032509
Är detta från stockholm?

Ja. Dem går utanför mitt fönster just nu.
Har kastat bananer och äpplen från mitt fönster. Hoppas ingen såg att det var jag
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loathe
Slutade de verkligen så unisont? övertygad om att patrasket drog vidare

Ja de drog säkert mot riksdagshuset. Tror inte att det finns någon webbkamera där dock. Det här är alla kameror över Stockholm jag kan hitta: http://www.webbkameror.se/webbkameror/stockholm/index.php
2010-09-20, 19:21
Medlem
Känns lite som när nollåttor protesterar mot vargjakt...

5000 demonstranter på Sergels Torg. Jaha. Det var visst färre än de 15981 stockholmare som röstade på SD.
2010-09-20, 19:22
Bannlyst
Varför går folk med Gay flaggor? Är SD emot bögar också eller?
2010-09-20, 19:23
Medlem
Västkustskts avatar
Bra att vänstern fortsätter med det utmärkta valarbetet för Sverigedemokraterna.
Medlem
TimGunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naforce
Kraftigt stoppa? Nu snackar du lite skit va? De vill begränsa invandringen och ta bättre hand om invandrarna istället. Nu tar vi in mer folk än vi kan ta hand om, vi kan faktiskt inte ens ta hand om de som redan är svenska medborgare. Also, antingen stoppar man eller så stoppar man inte. Stoppa kraftigt? Definiera det tack!
Ja, men när de endast vill begränsa invandring från utanför Europa och inte invandring i helhet så är det rasistiskt. Varför vill de inte också begränsa invandring från Polen eller Irland? Jo, för att invandrare från Europa är vita, och SD är rasister.
Citat:
Ursprungligen postat av BarbarernaAnfaller
Mångkultur är ett projekt dömt att misslyckas.. Det är inte rasistiskt att minska den invasion av muslimer som just nu pågår, det är helt enkelt sunt förnuft.
Så pratar en rasist. Buntar ihop alla invandrare som muslimer, och alla muslimer som problem.
Medlem
n1lss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob.Munther
Självklart handlar det om att se till vad Svenska folket vill. I ett demokratiskt val är det vad det handlar om. Men nu röstade över 90% på andra partier än SD, partier som starkt tar avstånd från SD då är det mest demokratiska att de även håller de åsikterna och tar avstånd från SD och inget annat. Hur gärna de flesta individer här vill annat. Precis som SD tar avstånd från kommunistsvinen på vänsterkanten. De är också demokratiskt valda.

Om SD skulle bilda regering med det blå blocket skulle rösterna garanterat skjuta i höjden - anledningen till att många fler röstade moderaterna igår var med all största sannolikhet pga rädslan för en rödgrön vinst. Vänstern har genom åren fått ett så oerhört fäste i Sverige, inte minst i media. Det här gör ju att det finns en sjukt stor massa svenskar som nu tröttnat på integrationspolitiken OCH skattepolitiken som ändå inte vågar rösta SD för att de blå åtminstone åtgärdar ett eller fler problem som man vill ordna upp! Även om det inte är just invandringspolitiken. Den går ändå hand i hand med många åtgärder som högern tar till idag. Ser man inte det så är man blind.
Medlem
Psil0Xs avatar
Går en hel arme med jävla tattare utanför mitt fönster nu, bor i centrala Göteborg, kan inte afajävlarna dra till landsbygden och skrika halsen av sig istället? Det låter fan som in i helvete me gastutor och megafoner och småungar som skriker. Man blir fan mörkrädd och framförallt jävligt irriterad när man försöker koppla av efter jobbet. Suck
2010-09-20, 19:24
Medlem
SummaSummarums avatar
Motstånd är lönlöst. SD är inne i riksdagen nu och de kommer bara att växa. Folk får börja hantera vad SD faktiskt säger istället för att hitta på. Det går inte att gömma sig längre. Den politisk korrekta bubblan kommer att spricka och mångkulturalisternas halvsanningar kommer att hängas ut för allmän beskådan.
2010-09-20, 19:24
Medlem
Damacys avatar
Mycket bra initiativ, största demokratin!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in