2010-09-20, 18:05
Medlem
nån som bor i närheten som kan knata in i folkmassan med en sdblomma på jackan????
Medlem
Ska inte SD dra igång en samling på plattan imorgon? För att visa hur starka dom är...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OKPOSO
Det är även det som är demokrati, snepall. Låt stållarna demonstrerar och vara ledsna, dem har ju onekligen förlorat och förstår inte alls vad som händer när 5,7% av svenskarna lägger sina röster på ett invandrarfientligt-parti.

Personligen skiter jag dock i det. Jag ska de närmsta veckorna dra landet runt med blockflöjtselever från Ryaskolans 3e klassare och störa alla politiska möten, till tonen av "Frithiof och Carmencita", vi kan tänkas träffa på, i sann demokratisk anda.

För vi har väl ingen mötesfrihet i Sverige? Eller hur var det ställt med den egentligen?

Jag sa inte att det inte var demokratiskt, läs igen
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Fan att man inte ska kunna få sälja sitt knark ifred!

Säg till polisen att dom hindrar dig i ditt arbete.

OT: Nu är det packat som fan! Behöver mer poliser dit så att vänstermupparna kan komma ihåg att dom är där för att slåss.
2010-09-20, 18:06
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoName0
svt ABC sänder live nu...
Allt anti SD ska prioriteras (gammalt PK-ordspråk)
Medlem
PolskProfets avatar
Helt jävla galet ju!
Vi hade ha en egen Flashback tidning ffs. Vi är alltid först.
Medlem
Iblis66s avatar
Oskönt för personen som äger skåpbilen!
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interansikte
haha demokratin är ju exakt vad de demonstrerar emot, de demonstrerar emot ett parti som fick mer röster än dem

Nej inte sammanlagt, du utgår ju från att det bara är vänsterpartister där.
Bannlyst
Jag har läst att Jimmy Åkesson nu fått 2 st säpo gubbar tilldelat sig som följer med han dygnet runt för jag vet han ha lägenjhet i sthlm. dygnet runt bevakning lär kosta en del men är man riiksdagskandidat så är SÄPO skyldiga att bevaka alla förtroendevalda av folket.
Medlem
xdrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calaverra
Man måste ha tillstånd för att demonstrera. Något vänsterextremisterna skiter fullständigt i dock.

Vilket man har.
Nr 2 är att man inte behöver demonstrationstillstånd.
Medlem
Vad ska de slåss och misshandla folk för?
Undra hur många butiker de kommer råna och slå sönder?

Antar att många är där enbart för att få slåss och "vara en i mängden" när det kommer till kritan fan saknar sånt från fotbollstiden när man va yngre och klacken satte igång upplopp och slog sönder allt i sin väg folk stal, tjyvade och betedde sig allmänt oseriöst, sånt ger en adrenalin kick och hade man tur fick man med sig något värdefullt också

Minns att våran supportbuss stanna vid en liten affär med typ 1 som jobbade i... fy fan i helvete vad alla snodde saker, alla bara roffa åt sig så mycket det bara gick att bära med sig. Undra hur mycket alla dessa på plattan kommer att få med sig när de är 1 i mängden... fan synd att man inte är där och kan "haka på snatteritåget"
Medlem
Bubbelpops avatar
Skäms för att jag två ggr röstat på vänstern (inte detta val!), anti-demokrater är vad de är.
desutom är jag så jäkla trött på allt lipande från folk idag. Acceptera läget och glöm inte att vi har fria val här i Sverige. De som gnäller borde förpassas till den kommunistiska drömstaten Nordkorea.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in