Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
jag har ju då sett den här filmen på x antal ställen på nätet och alla skriver att det är cameron diaz...
kan ju faktist vara så att det är hon, men eftersom den verkar vara så proffsigt gjord så avfärdar alla det som en fejk...
För en massa år sedan sa folk samma sak om en Gang Bang film med
Jenny Mcarthy, och alla ville ha en film där
Julia Roberts blev påsatt att ett gäng hundar.
- Tänk så här... Hur mycket stod det inte om alla dessa "privata" sextapes som hamnat på marknaden (även i en liten skala)... Det finns ju långa artiklar om det över allt... Så skulle en känd Hollywood skådespelerska plötsligt göra ett proffs porrfilm, så tror jag att man med aldra största sanorlighet skulle blåsa upp det i princip i alla media...
Men på nätet, där folk kan fråga sig om en nipslip är äkta fast bröstet har en annan färg och bröstvårtan sitter uppe under hakan, så är det inte konstigt att folk säger att en porrfilm med en look-a-like är äkta - och det kryllar av siter som säger sig ha porrfilmer med den och den skådisen men det handlar om sedan länge identifierade porraktriser...
Nu är varesig
Cameron Diaz, eller denna aktris något som jag tycker är speciellt snyggt, så jag kan inte missas vem hon är, men någon annan borde ju kunna ha koll på vem det är och vilken porrfilm det är ifrån (visserligen har det blivit svårare med alla dessa porrsiter som ploppar upp...)