2004-06-23, 07:51
Medlem
crippas avatar
Har faktiskt sett såväl Barbara Streisand som Sylvester Stallone i aktion. Damen suger och knullar på en svart-vit rulle. Det är hon - ingen tvekan. En mycket ung Stallone knullar på men visar aldrig snabeln.
Citera
2004-06-23, 18:40
Medlem
Claudia Schiffer har en ute på nätet.
Citera
2004-06-25, 21:57
Medlem
aj1976s avatar
För ung

Citat:
Ursprungligen postat av Pavlik Morozov
Den laddade jag ner från DC för rätt länge sedan. Taskig hemmavideo, inte mycket närbilder. Tror jag har den kvar nånstans.

R Kelly-videon är med en underårig tjej. Han kommer att åtalas för detta mycket snart. Således är videon kanske barnporr (med Sveriges förvirrade lagstiftning beroende på hur pass utvecklad tjejen är).
Citera
2004-06-30, 21:56
Medlem
Ok nu har jag hittat dom flesta men är det ingen som hört nått om Gena Lee´s?
Jag vet att jag tjatar om den men hon är så jä-la fin.
.........eller var det bara ett pr-trick.........

Edit: Mimi MacPherson har än hemporris ute, hon är väl inte så känd men har en desto kändare syster
Citera
2004-07-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
J-Lo har väl en porrulle som hennes ex kille skulle släppa förut vet inte hur det blev med den saken.

dem kanske avvaktar för att någon annan kändis skulle släppa sin video så de vill inte slåss om marknaden
Citera
2004-07-03, 21:47
Medlem
martyrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Har faktiskt sett såväl Barbara Streisand som Sylvester Stallone i aktion. Damen suger och knullar på en svart-vit rulle. Det är hon - ingen tvekan. En mycket ung Stallone knullar på men visar aldrig snabeln.

Han visar ju visst snabeln (slak) i dendär mjukporrfilmen (antar att det e den du har sett)
Citera
2004-07-03, 22:26
Awaiting Email Confirmation
Shit hon den där severina verka ju vara grym i sängen!!!!!!

Lätt den bästa "kändis" porren jag sett
Citera
2004-07-03, 22:55
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Shit hon den där severina verka ju vara grym i sängen!!!!!!

Lätt den bästa "kändis" porren jag sett

"Kändisporren" förlorar ju sin mening om man inte vet vem kändisen ifråga är. Det är ju som att se vilken porrscen som hellst. Kasst
Citera
2004-07-03, 23:00
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av BlueDuck
"Kändisporren" förlorar ju sin mening om man inte vet vem kändisen ifråga är. Det är ju som att se vilken porrscen som hellst. Kasst

Tur att jag visste vem det var då

Edit: Synd bara att inte ceca har gjort en
http://www.ceca.de/ceca/gallery/milena2/index.php
http://scarfesse.free.fr/divers%20/ceca.jpg
Citera
2004-07-04, 10:18
Medlem
redbull72s avatar
läste på bladet idag att vickan silvstedt e orolig att några av hennes privata ska komma ut på nätet... posta posta posta! man kan ju hoppas att dom e ifrån innan hon pumpa upp lökarna... hatar silikonbröst! smakar ju bara plast! :-)
Citera
2004-07-04, 15:17
Medlem
Bara hoppas hoppas hoppas att Viktoria´s kommer ut på nätet, det kan bli grejer det
Citera
2004-07-05, 19:11
Medlem
johnjohns avatar
Hur blev det med Lindas video??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in