Har faktiskt sett såväl Barbara Streisand som Sylvester Stallone i aktion. Damen suger och knullar på en svart-vit rulle. Det är hon - ingen tvekan. En mycket ung Stallone knullar på men visar aldrig snabeln.
Den laddade jag ner från DC för rätt länge sedan. Taskig hemmavideo, inte mycket närbilder. Tror jag har den kvar nånstans.
R Kelly-videon är med en underårig tjej. Han kommer att åtalas för detta mycket snart. Således är videon kanske barnporr (med Sveriges förvirrade lagstiftning beroende på hur pass utvecklad tjejen är).
Ok nu har jag hittat dom flesta men är det ingen som hört nått om Gena Lee´s?
Jag vet att jag tjatar om den men hon är så jä-la fin.
.........eller var det bara ett pr-trick.........
Edit: Mimi MacPherson har än hemporris ute, hon är väl inte så känd men har en desto kändare syster
Har faktiskt sett såväl Barbara Streisand som Sylvester Stallone i aktion. Damen suger och knullar på en svart-vit rulle. Det är hon - ingen tvekan. En mycket ung Stallone knullar på men visar aldrig snabeln.
Han visar ju visst snabeln (slak) i dendär mjukporrfilmen (antar att det e den du har sett)
läste på bladet idag att vickan silvstedt e orolig att några av hennes privata ska komma ut på nätet... posta posta posta! man kan ju hoppas att dom e ifrån innan hon pumpa upp lökarna... hatar silikonbröst! smakar ju bara plast! :-)