Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-18, 08:49
Medlem
FromAustraliaWithLoves avatar
Jag råkade precis ut för en sak då jag skrev ett inlägg. Jag insåg att jag glömt en källa, så jag ändrade inlägget och la till den. Några sekunder senare insåg jag att jag glömt en mening på ett ställe, så jag ändrade det igen och la till meningen. Nu försvann källan! Gjorde om proceduren och visst fan är det så att den gamla ändringen raderas om man klickar på ändra pånytt. Dvs då man klickar på ändra-knappen får man bara upp sitt ordinarie inlägg och eventuella tidigare ändringar blir ogjorda.

Ska det vara på detta vis? Personligen tycker jag att det är ganska osmidigt.

Mvh.
Citera
2010-09-18, 09:04
Medlem
Slashcares avatar
Ge det 10 sek och uppdatera sidan.
Citera
2010-09-18, 09:26
Medlem
lendrygghs avatar
Uppdatera bara, så ska du se att det löser sig. Starta om webbläsaren så går det ännu fortare att se förändringarna.
Citera
2010-09-18, 15:02
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAustraliaWithLove
Ska det vara på detta vis? Personligen tycker jag att det är ganska osmidigt.
Det är inte på det viset, men tipset är att inte trycka på 'Backa' nästa gång du vill ändra igen, utan faktiskt trycka på knappen 'Ändra'.
Citera
2010-09-18, 16:37
Medlem
FromAustraliaWithLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det är inte på det viset, men tipset är att inte trycka på 'Backa' nästa gång du vill ändra igen, utan faktiskt trycka på knappen 'Ändra'.

Det är inte där det sitter. Jag har även ofta problem med att om jag postar ett inlägg så syns det inte direkt utan först efter ett tag, går snabbare om jag uppdaterar sidan. Förvisso kan dessa problem vara sprungna ur att jag sitter på en kass lina på andra sidan jorden?

Ska som andra påpekat uppdatera mellan ändringarna nästa gång. På samma sätt som mina inlägg inte syns direkt gör säkert inte ändringarna det heller (la dock inte märke till det men iaf) och därmed så uppdaterar jag mitt ordinarie inlägg då det inte hunnit bytas ut. I mitt ordinarie exempel gjorde jag ju ändringarna tätt inpå varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in