2012-11-28, 12:44
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Finns detta på bild?

http://www.graffiti.org/eyegasm/htm/v/vandalz-in-motion-crew-live-n-direct-againe-gaztone-ultrakid-terror-poets-vim-dudge-kis-kings-in-sit e-wc01.htm

Och det är ingen sign heller.

Förresten, bilden med COPE2 vad refererar den till?
Senast redigerad av carls 2012-11-28 kl. 12:48.
Citera
2012-11-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
http://www.graffiti.org/eyegasm/htm/v/vandalz-in-motion-crew-live-n-direct-againe-gaztone-ultrakid-terror-poets-vim-dudge-kis-kings-in-sit e-wc01.htm

Och det är ingen sign heller.

Förresten, bilden med COPE2 vad refererar den till?
När man tänker på det, på sista vagnen, borde det inte stå "KINGS IN SIGHT" istället för "KINGS IN SITE"? "SITE" skulle ju kunna vara något som har betydelse målarna emellan istället för en felstavning, vem vet.

Ang. COPE2, det kan ha att göra med att han någon gång skrev "DAM TOYS" istället för "DAMN TOYS", något som blev uppmärksammat även om det egentligen inte har någon betydelse. En tid senare gjorde han det till en egen grej och signade sina throw-ups med det. Om jag talar om samma signering är jag inte helt säker på, dock.

COPE2 - DAM TOYS
Citera
2012-11-28, 16:08
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
När man tänker på det, på sista vagnen, borde det inte stå "KINGS IN SIGHT" istället för "KINGS IN SITE"? "SITE" skulle ju kunna vara något som har betydelse målarna emellan istället för en felstavning, vem vet.

Site kan ju också betyda plats, men det stämmer nog.
Citera
2012-11-28, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Site kan ju också betyda plats, men det stämmer nog.
Det tänkte jag inte på... det är ju förvisso sant - men då hade jag nog valt att skriva "on" istället för "in" d.v.s. då "på plats" istället för "i plats" om det nu är "plats" de menade med "site".

Det är hursomhelst antagligen det fetaste wholetrainet som har gjorts i Sverige och dessutom blir det lite charmigt med felstavningarna på något sätt, tycker jag.
Citera
2012-12-02, 03:24
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vad är det med graffare och även andra människor som gör att det är så svårt att ha koll på hur man stavar till ordet "with"?
"DON'T FUCK WHIT US!!!" osv.
Sen att svenska klottrare ibland inte riktigt behärskar det engelska språket har man ju märkt på ett antal signs genom åren

Såg en "RFK holigyns" tag idag. Kan vara det värsta jag sett i felstavningsväg.
Citera
2012-12-02, 03:38
Medlem
abowbrorsans avatar
Tror de flesta Norrlänningar kan relatera till att pulsa igenom meterdjup snö för att ta sig till sitt mål. Har själv gått långa sträckor och i slutändan resulterar det allt som oftast i frusna fingrar.
Senast redigerad av abowbrorsan 2012-12-02 kl. 04:11.
Citera
2012-12-02, 09:33
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abowbrorsan
Tror de flesta Norrlänningar kan relatera till att pulsa igenom meterdjup snö för att ta sig till sitt mål. Har själv gått långa sträckor och i slutändan resulterar det allt som oftast i frusna fingrar.
känner igen det till fullo. och sen när man kommer hem har skosnörena och byxorna i princip blivit till is
Citera
2012-12-02, 10:24
Medlem
graffsthlms avatar
Vad anses vara klottermode? Huliganerna har ju sina casualmärken och vi har Haglöfs.. Några mer "klottermärken"? Carhartt?
Citera
2012-12-02, 10:32
Medlem
crewmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
Vad anses vara klottermode? Huliganerna har ju sina casualmärken och vi har Haglöfs.. Några mer "klottermärken"? Carhartt?

Ja Carhartt, North Face och nike air max är klotter bre
Citera
2012-12-02, 11:23
Medlem
skate har vart klotter
Citera
2012-12-02, 12:13
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffsthlm
adidasbraller kanske?
Citera
2012-12-02, 12:27
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
adidasbraller kanske?

Adidasbrallor och Gore Tex jacka! Capital Sthlm hade något rim med det i sin julkalender för en herrans år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in