Hur gick det igår? Finns det någon överlevande som kan berätta?
Det verkar ovanligt tyst från deltagarna.
Och jag såg inget på nyheterna om ett gäng med plastbåtar och flipflop-tofflor som drunknat i något avloppsrör. Det kan ju iofs betyda att dom inte hunnit hitta kropparna än.
Hörde något om att det utspelade sig i ett tunnelsystem som finns med i en av filmerna och att nån gick med vatten upp till midjan istället för att åka båt.
det va blött o de va en härlig lukt ,tyvärr hade jag ingen båt med men de va ju kul ändå,,,, killen på macken tittade lite skumt på oss när gemeni3 o jag va o tjcka 20 plastpåsar o handskar för att kunna gå ner igen o komma en bit till,,
det va blött o de va en härlig lukt ,tyvärr hade jag ingen båt med men de va ju kul ändå,,,, killen på macken tittade lite skumt på oss när gemeni3 o jag va o tjcka 20 plastpåsar o handskar för att kunna gå ner igen o komma en bit till,,
Personalen på den där macken har vart med om en hel del skumma möten måste jag säga... *ahem*
Under tiden som jag och Koala var och shoppade plastpåsar så försvann större delen av sällskapet in i tunnlarna meddelst gummibåt, hördes inte ett ljud ifrån dom, vi försökte gå en bit med plstpåsar på fötterna men det höll kanske tvåhundra meter in i den vattenfyllda delen, men det fanns juh mycket att gå runt i utan plastpåsar...
SKulle gärna vilja veta vad som har hänt med resten av gänget...