Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-14, 09:58
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Jag är ett för evigt återkommande "troll". Banna mig. Jag har massa andra äldre konton som jag blivit bannad från (1.07 osv). Måste bort från detta forum nu. Det tar upp för mycket tid. Admin kan nog hitta mina gamla konton... Banna mig så det smäller. (att tillägga - jag vill inte ha något fungerande konto)

Så länge jag har ett konto att ta till användning kommer jag att passera forumet.

Det blev likt förbannat en jävla egotråd. Men för att göra det lättare.... Jag är minderårig.

Eder trogen,

C.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2010-09-14 kl. 10:31.
Citera
2010-09-14, 10:01
Medlem
Säg att du är 17 år går det mycket lättare att bli bannad skulle jag tro.
Citera
2010-09-14, 10:04
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks

Clever girl.
Citera
2010-09-14, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
plusett.

Förstår mig inte på folk som skriver "Banna mig!" Det är ju bara att inte logga in!
Alt. byta lösenord, rensa historik och skita i att gå in på Flashback.
Citera
2010-09-14, 10:07
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamelFikus
plusett.

Förstår mig inte på folk som skriver "Banna mig!" Det är ju bara att inte logga in!
Alt. byta lösenord, rensa historik och skita i att gå in på Flashback.

Nej, inte för min del. Så länge jag har ett konto kommer jag att logga in. Men nog hade det rimligen varit smidigare om jag bara PM:at admin, nu när jag tänker efter. Nåväl.
Citera
2010-09-14, 10:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Nej, inte för min del. Så länge jag har ett konto kommer jag att logga in. Men nog hade det rimligen varit smidigare om jag bara PM:at admin, nu när jag tänker efter. Nåväl.
Går du in i kontrollpanelen, ändrar mailadress till någon som inte finns och sen bara slumpmässigt knappar in ett lösenord du inte minns så uppnår du ju exakt samma sak. Du kan inte återställa ditt lösenord och du kan inte längre logga in. Enda skillnaden är att du om du ångrar dig inte bryter mot någon regel när du startar ett nytt konto och börjar skriva, vilket du gör om du begär att bli bannlyst.
Citera
2010-09-14, 10:48
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Går du in i kontrollpanelen, ändrar mailadress till någon som inte finns och sen bara slumpmässigt knappar in ett lösenord du inte minns så uppnår du ju exakt samma sak. Du kan inte återställa ditt lösenord och du kan inte längre logga in. Enda skillnaden är att du om du ångrar dig inte bryter mot någon regel när du startar ett nytt konto och börjar skriva, vilket du gör om du begär att bli bannlyst.

Tack! Ska göra det. Mods och admin för göra vad de än behagar med kontot.
Citera
2010-09-14, 12:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
PAIN- får en tillsägelse för sitt OT-inlägg.

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in