Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-12, 19:49
Medlem
Nivån på det utrikespolitika forumet är tyvär inte alls bra, hela forumet kunde döpas om till

"Debattera islam & Balkan"

Jag föreslår att ni skapar två subforum för de här två diskussionerna, numera kväver de fullständigt forumet. Vi har otaliga diskussioner på temat "Yyyl, muslimerna är så onda" "Bröööl, islam är bäst", "FY FAN hata hata hata serber/bosnier/albaner".

Om Flashback verkligen vill ha ett forum för utrikespolitik föreslår jag genomgripande förändringar, det nuvarande läget på forumet är rent bedrövligt.
Citera
2010-09-16, 17:00
Medlem
Securions avatar
Kanske dela upp forumet i kontinenter såsom Nord och Syd-Amerika, Europa, Asien, Mellanöstern och Afrika som subforum?

Skulle nog bli för mycket uppdelning så dock...
Citera
2010-09-16, 17:22
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Nivån på det utrikespolitika forumet är tyvär inte alls bra, hela forumet kunde döpas om till

Jag föreslår att ni skapar två subforum för de här två diskussionerna, numera kväver de fullständigt forumet. Vi har otaliga diskussioner på temat "Yyyl, muslimerna är så onda" "Bröööl, islam är bäst", "FY FAN hata hata hata serber/bosnier/albaner".

Om Flashback verkligen vill ha ett forum för utrikespolitik föreslår jag genomgripande förändringar, det nuvarande läget på forumet är rent bedrövligt.
Japp, intressant, eller hur?

En liten omväxling i alla fall från hur det var innan, då det var Balkan och Israel/Palestina som allt handlade om.
Citera
2010-09-16, 19:47
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc

Sådana planer har diskuterats, och jag tycker personligen att det ligger något i dem. Det skulle dock kännas fel att göra en tråd för Islam, eftersom det blir så svårt att avskärma. Bör Israel-Palestinakonflikten ligga i Islam? Bör Irans kärnvapenambitioner ligga i Islam?

Personligen tycker jag att ett subforum för balkanfrågor och ett subforum för Israel-palestina räcker. Möjligen ett för USA också.
Citera
2010-09-17, 00:44
Medlem
Smutzs avatar
Men snälla, nya forum bör skapas då det finns så många läsare och skribenter att det börjar bli svårt att överblicka.

Det finns inget som som hindrar dig från att starta trådar om Kirgizistan , Mongoliet, Ekvatorialguniea eller vad fan som helst. Visst kan kan du vara missnöjd med att "stammisarna" helst gafflar om islam och balkan men forumet kan ju knappast flyttas om ingenting blir kvar.

Vad skulle egentligen forumet tjäna på att dela upp PU ytterligare än gång? Att just du tycker att det nuvarande läget är bedrövligt är fullkomligt ointressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in