2010-09-15, 16:58
Medlem
g00dstuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongJon
Följande: Träffar en tjej. Hon är perfekt på alla sätt. Söt, snäll, smart - allt.

Vi dejtar ett tag, lite pussar och allt. Blir kanonkär i henne.

Efter ca två veckor intensivt dejtande, så är det redo för sex. Jag sätter mig på soffan, kuken står i vädret och hon sätter sig på mig... och det känns... INGENTING.

När hon rider mig så hoppar kuken ut hela tiden. Jag hajar inte varför, hur detta är möjligt. Så jag lyfter av henne och sätter henne ner, varav värsta musprutten kommer (jag ville seriöst ta livet av mig. Jag var så äcklad att ord saknas i det svenska vokabuläret för att beskriva hur jag kände mig). Sätter henne ett tag till, känns fortfarande ingenting.

Jag slutar ha sex med henne (utan att komma) och vi lägger oss för att sova. Jag funderar tyst vad som är fel. Kommer fram till att alkoholen tagit bort känseln från kuken.

Vi har INTE sex följande morgon.

Några dagar senare, så träffas vi igen, denna gång är jag spiknykter. Hon rider mig igen och dicken hoppar ur hela tiden. MEN, nu hajar jag vad som är problemet: Hennes fitta är stor nog för att rymma mitt huvud (och nej, jag har inte liten kuk). Varje gång jag satt henne och hon vänder sig, så kommer det musskitar som låter som jordbävningar och får mig så vidrigt avtänd att jag vill sprätta upp mig själv och äta mina inälvor.

Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne och hon troligen skulle tycka att det är skönt, men efter en vecka så börjar jag komma på att jag inte vill ha sex med henne längre (då det är skönare att knulla en köttkvarn). Börjar komma på undanflykter att inte träffa henne osv.

Tar upp detta problem med mina vänner. Jag gillar verkligen denna tjej. Men, hennes vagina tar kål på mig. Men, jag vågar inte göra slut, för jag har ingen anledning. Hon har gjort allt rätt. Samt, jag har öst komplimanger över henne att jag tycker om henne så mycket.

Min strategi blir att behandla henne illa. Bokar in träffar med henne och ställer in (varpå hon lackar sönder - vilket är bra). Sedan börjar jag ignorera henne när hon blir sur (vilket också är bra). Efter några veckor så säger hon "det fungerar inte. Du är inte den kille som jag blev kär i. Jag vill göra slut".

Egentligen torde jag fira med champagne. Men, grejen är att jag gillar denna tjej väldigt mycket. Det enda felet är hennes vagina.

Nu sitter jag här och undrar - har jag gjort rätt eller fel? Jag menar - jag dumpade en tjej som jag tycker om. Hade jag varit ihop med henne hade jag dock haft ett sexliv som troligen hade fått mig att ta livet av mig. Inte ens könsord kan beskriva hur oskön hon var att sätta.

Fan, hur skall jag göra? Tips, någon?

Haha säker på att du inte överskattar Peter-Niklas?
Citera
2010-09-19, 15:06
Medlem
miss-darknesss avatar
Det är väl fan inte tjejens fel om du har kuk i lillfingerstorlek.du behöver en jävla penisförstorning!
Citera
2010-09-19, 16:26
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Sexet är ju viktigt så varför skulle det vara fel, jag dumpade en kille för att han hade så otroligt liten kuk. Det kändes mer när han hade ett finger i mig än vad det gjorde när han satt på mig..
Visst kanske det kan anses ytligt, men det hade aldrig hållt i längden.
Huh Det där kändes som att det skulle kunna hänt mig. Träffade en gång en tjej ett par tre ggr som var så himla plaskvåt så det inte kändes värst mycket alls. Jag älskade iofs känslan ändå. Gillar när tjejer är ordentligt blöta. Men hursomhelst så blev jag på nåt sätt dumpad. Helt plötsligt kom det inga mer sms där det stod att hon behövde gnugga sig hårt och gärna ville komma förbi. Hon slutade också svara på mina sms mer än högst ursäktande att hon inte svarat på ett tag.

Men jag kan ju förstå henne. Om hon inte kände tillräckligt mycket och verkligen behöver mer KUK än vad jag har för att få skrika ut sin orgasm, då är det ju bara att försöka ta sig därifrån bussigast möjliga.... Skulle ju jag också göra om det helt enkelt är nåt helt avtändande. Jag tror inte på det där som folk säger att om man är kär så accepterar man sin älskade överallt. Självklart kan man ha träffat varann och varit kära i månader utan att ha kunnat göka. Sen när man äntligen får chansen så luktar hon satan eller han har konkelbär i fillingarna och i arslet (med tanke på en annan kul tråd). Nä fy faan
Citera
2010-09-19, 16:33
Bannlyst
Citat:
Följande: Träffar en tjej. Hon är perfekt på alla sätt. Söt, snäll, smart - allt.

Vi dejtar ett tag, lite pussar och allt. Blir kanonkär i henne.

Efter ca två veckor intensivt dejtande, så är det redo för sex. Jag sätter mig på soffan, kuken står i vädret och hon sätter sig på mig... och det känns... INGENTING.

När hon rider mig så hoppar kuken ut hela tiden. Jag hajar inte varför, hur detta är möjligt. Så jag lyfter av henne och sätter henne ner, varav värsta musprutten kommer (jag ville seriöst ta livet av mig. Jag var så äcklad att ord saknas i det svenska vokabuläret för att beskriva hur jag kände mig). Sätter henne ett tag till, känns fortfarande ingenting.

Jag slutar ha sex med henne (utan att komma) och vi lägger oss för att sova. Jag funderar tyst vad som är fel. Kommer fram till att alkoholen tagit bort känseln från kuken.

Vi har INTE sex följande morgon.

Några dagar senare, så träffas vi igen, denna gång är jag spiknykter. Hon rider mig igen och dicken hoppar ur hela tiden. MEN, nu hajar jag vad som är problemet: Hennes fitta är stor nog för att rymma mitt huvud (och nej, jag har inte liten kuk). Varje gång jag satt henne och hon vänder sig, så kommer det musskitar som låter som jordbävningar och får mig så vidrigt avtänd att jag vill sprätta upp mig själv och äta mina inälvor.

Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne och hon troligen skulle tycka att det är skönt, men efter en vecka så börjar jag komma på att jag inte vill ha sex med henne längre (då det är skönare att knulla en köttkvarn). Börjar komma på undanflykter att inte träffa henne osv.

Tar upp detta problem med mina vänner. Jag gillar verkligen denna tjej. Men, hennes vagina tar kål på mig. Men, jag vågar inte göra slut, för jag har ingen anledning. Hon har gjort allt rätt. Samt, jag har öst komplimanger över henne att jag tycker om henne så mycket.

Min strategi blir att behandla henne illa. Bokar in träffar med henne och ställer in (varpå hon lackar sönder - vilket är bra). Sedan börjar jag ignorera henne när hon blir sur (vilket också är bra). Efter några veckor så säger hon "det fungerar inte. Du är inte den kille som jag blev kär i. Jag vill göra slut".

Egentligen torde jag fira med champagne. Men, grejen är att jag gillar denna tjej väldigt mycket. Det enda felet är hennes vagina.

Nu sitter jag här och undrar - har jag gjort rätt eller fel? Jag menar - jag dumpade en tjej som jag tycker om. Hade jag varit ihop med henne hade jag dock haft ett sexliv som troligen hade fått mig att ta livet av mig. Inte ens könsord kan beskriva hur oskön hon var att sätta.

Fan, hur skall jag göra? Tips, någon?

Kanske du som har liten kuk.??
Citera
2010-09-19, 20:19
Avslutad
"Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne.."

HAHAHHAHAHAHA jag dör! fan vad roligt!
Citera
2010-09-20, 00:09
Medlem
Jafan89s avatar
Du har inte gjort något fel, hade du inte gjort slut med henne kanske hon hade börjat tro att det var okej att ha en stor svårknullad fitta.

edit:

Citat:
Ursprungligen postat av eldikan
"Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne.."

HAHAHHAHAHAHA jag dör! fan vad roligt!

Hahaha pansarvagns biten var riktigt underhållande
Citera
2010-09-20, 02:46
Medlem
Natthumor på hög nivå!

Och ja du gjorde rätt som dumpade.
Citera
2010-10-12, 04:10
Medlem
HAHAHAHAHAHAHAHAHA detta var tamefan det roligaste jag läst på länge ska man skratta eller gråta?

Nu till allvaret. En flickvän har man för att man ska kunna stilla sina sexuella begär. Om du inte kan knulla henne så finns det absolut ingen anledning till att tillbringa mer av din dyrbara tid med henne. Roligare kan du ha med en polare av manskönet.
Citera
2010-10-12, 09:16
Medlem
Haha det är ju en lite galen tråd detta...

Men, det jag funderar på är: hur tycker hon själv att det känns? tjejer som inte kan med små säger ju att det inte känns här måste ju förhållandet vara detsamma trots att det nu enligt dig är hon som ä stor..

Alltså min slutsats är, hon kan ju inte heller känna något!? Borde man då inte börjar fundera lite över varför man inte känner så vidare mycket???
Citera
2010-10-12, 14:14
Medlem
t4ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Ofta börjar man ju experimentera och utforska mer och mer ju längre in i ett förhållande man kommer.
har du å ja varit ihop?
Citera
2011-01-02, 14:29
Medlem
LongJons avatar
Med tanke på tråden som handlar om en tjej som dumpade en kille för att han hade en liten snopp, så sover jag nu ännu bättre om natten när jag dumpade tjejen i denna tråd för att hon hade en fitta som var så stor att Batman kunde använda den som Batcave!
Citera
2011-01-02, 18:44
Medlem
Citat:
1. Hon ville att jag skulle gå ner på henne för att hon skulle göra detsamma. Grejen är att jag har för mig att vaginor som är så pass stora som hennes lätt kan skapa ett vakum, varpå mitt huvud skulle ha sugits in i henne och därmed skulle jag bli som Crank i Ninja Turtles (dvs. vara tvungen att leva mitt liv inuti en annan människa och det ville jag inte).

2. Jag kan ju absolut inte säga till henne att hennes fitta är så stor att man lätt hade kunnat använda den som ett skyddsrum i fall det skulle bli kärnvapenkrig. Jag menar, hur glad hade hon blivit?

Grejen är den att jag tror inte hon är medveten om hur gigantisk hennes vagina är. Visst, jag kanske överdriver om jag påstår att man böjer ordet "stor" genom att säga: "stor, större, hennes vagina", men det är ändå inte långt ifrån sanningen.

Somliga pratar även om knipövningar, dock så tror jag inte det kan hjälpa henne. Jag menar, även om hon kan få hennes vagina att bli några decimeter mindre, så kommer det fortfarande inte att räcka. Hon skulle även kunna orsaka tornados, genom att utöva dem!
Underbart skrivet. Allt.

Seriöst. Sexet är viktigt i ett förhållande. Lite fittfisar kan man leva med men om det nu ÄR så illa som du beskriver då känns ju bara operation o dylikt som nått som funkar? O hur säger man åt nån att göra knipövningar på ett schysst sätt liksom? Särskilt i ett helt nytt förhållande. - Älskling du är så slapp. Gör knipövningar eller lägg upp röven nu. Nej fan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in