Citat:
Ursprungligen postat av LongJon
Följande: Träffar en tjej. Hon är perfekt på alla sätt. Söt, snäll, smart - allt.
Vi dejtar ett tag, lite pussar och allt. Blir kanonkär i henne.
Efter ca två veckor intensivt dejtande, så är det redo för sex. Jag sätter mig på soffan, kuken står i vädret och hon sätter sig på mig... och det känns... INGENTING.
När hon rider mig så hoppar kuken ut hela tiden. Jag hajar inte varför, hur detta är möjligt. Så jag lyfter av henne och sätter henne ner, varav värsta musprutten kommer (jag ville seriöst ta livet av mig. Jag var så äcklad att ord saknas i det svenska vokabuläret för att beskriva hur jag kände mig). Sätter henne ett tag till, känns fortfarande ingenting.
Jag slutar ha sex med henne (utan att komma) och vi lägger oss för att sova. Jag funderar tyst vad som är fel. Kommer fram till att alkoholen tagit bort känseln från kuken.
Vi har INTE sex följande morgon.
Några dagar senare, så träffas vi igen, denna gång är jag spiknykter. Hon rider mig igen och dicken hoppar ur hela tiden. MEN, nu hajar jag vad som är problemet: Hennes fitta är stor nog för att rymma mitt huvud (och nej, jag har inte liten kuk). Varje gång jag satt henne och hon vänder sig, så kommer det musskitar som låter som jordbävningar och får mig så vidrigt avtänd att jag vill sprätta upp mig själv och äta mina inälvor.
Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne och hon troligen skulle tycka att det är skönt, men efter en vecka så börjar jag komma på att jag inte vill ha sex med henne längre (då det är skönare att knulla en köttkvarn). Börjar komma på undanflykter att inte träffa henne osv.
Tar upp detta problem med mina vänner. Jag gillar verkligen denna tjej. Men, hennes vagina tar kål på mig. Men, jag vågar inte göra slut, för jag har ingen anledning. Hon har gjort allt rätt. Samt, jag har öst komplimanger över henne att jag tycker om henne så mycket.
Min strategi blir att behandla henne illa. Bokar in träffar med henne och ställer in (varpå hon lackar sönder - vilket är bra). Sedan börjar jag ignorera henne när hon blir sur (vilket också är bra). Efter några veckor så säger hon "det fungerar inte. Du är inte den kille som jag blev kär i. Jag vill göra slut".
Egentligen torde jag fira med champagne. Men, grejen är att jag gillar denna tjej väldigt mycket. Det enda felet är hennes vagina.
Nu sitter jag här och undrar - har jag gjort rätt eller fel? Jag menar - jag dumpade en tjej som jag tycker om. Hade jag varit ihop med henne hade jag dock haft ett sexliv som troligen hade fått mig att ta livet av mig. Inte ens könsord kan beskriva hur oskön hon var att sätta.
Fan, hur skall jag göra? Tips, någon?
Vi dejtar ett tag, lite pussar och allt. Blir kanonkär i henne.
Efter ca två veckor intensivt dejtande, så är det redo för sex. Jag sätter mig på soffan, kuken står i vädret och hon sätter sig på mig... och det känns... INGENTING.
När hon rider mig så hoppar kuken ut hela tiden. Jag hajar inte varför, hur detta är möjligt. Så jag lyfter av henne och sätter henne ner, varav värsta musprutten kommer (jag ville seriöst ta livet av mig. Jag var så äcklad att ord saknas i det svenska vokabuläret för att beskriva hur jag kände mig). Sätter henne ett tag till, känns fortfarande ingenting.
Jag slutar ha sex med henne (utan att komma) och vi lägger oss för att sova. Jag funderar tyst vad som är fel. Kommer fram till att alkoholen tagit bort känseln från kuken.
Vi har INTE sex följande morgon.
Några dagar senare, så träffas vi igen, denna gång är jag spiknykter. Hon rider mig igen och dicken hoppar ur hela tiden. MEN, nu hajar jag vad som är problemet: Hennes fitta är stor nog för att rymma mitt huvud (och nej, jag har inte liten kuk). Varje gång jag satt henne och hon vänder sig, så kommer det musskitar som låter som jordbävningar och får mig så vidrigt avtänd att jag vill sprätta upp mig själv och äta mina inälvor.
Försöker stå ut med att hennes fitta är större än Grand Canyon och att man utan tvekan kan köra in en pansarvagn i henne och hon troligen skulle tycka att det är skönt, men efter en vecka så börjar jag komma på att jag inte vill ha sex med henne längre (då det är skönare att knulla en köttkvarn). Börjar komma på undanflykter att inte träffa henne osv.
Tar upp detta problem med mina vänner. Jag gillar verkligen denna tjej. Men, hennes vagina tar kål på mig. Men, jag vågar inte göra slut, för jag har ingen anledning. Hon har gjort allt rätt. Samt, jag har öst komplimanger över henne att jag tycker om henne så mycket.
Min strategi blir att behandla henne illa. Bokar in träffar med henne och ställer in (varpå hon lackar sönder - vilket är bra). Sedan börjar jag ignorera henne när hon blir sur (vilket också är bra). Efter några veckor så säger hon "det fungerar inte. Du är inte den kille som jag blev kär i. Jag vill göra slut".
Egentligen torde jag fira med champagne. Men, grejen är att jag gillar denna tjej väldigt mycket. Det enda felet är hennes vagina.
Nu sitter jag här och undrar - har jag gjort rätt eller fel? Jag menar - jag dumpade en tjej som jag tycker om. Hade jag varit ihop med henne hade jag dock haft ett sexliv som troligen hade fått mig att ta livet av mig. Inte ens könsord kan beskriva hur oskön hon var att sätta.
Fan, hur skall jag göra? Tips, någon?

Haha
säker på att du inte överskattar Peter-Niklas?
Det där kändes som att det skulle kunna hänt mig. Träffade en gång en tjej ett par tre ggr som var så himla plaskvåt så det inte kändes värst mycket alls. Jag älskade iofs känslan ändå. Gillar när tjejer är ordentligt blöta. Men hursomhelst så blev jag på nåt sätt dumpad. Helt plötsligt kom det inga mer sms där det stod att hon behövde gnugga sig hårt och gärna ville komma förbi. Hon slutade också svara på mina sms mer än högst ursäktande att hon inte svarat på ett tag.