2010-09-06, 00:22
Medlem
Ålder: 19
Vikt:70
Längd: 1.75~
Erfarenheter av: Cannabis, alkohol, tobak, toppisar.
Setup: Ingen egentligen, tog det mitt på dagen för att sedan vandra en lång bit till en kompis...

Min första tripprapport så var nådiga

Har aldrig knaprat piller utan varit lite skeptisk till sådant.
Hursomhelst kände man sig lite nyfiken eftersom några kompisar tagit detta och gillar det skarpt (vilket jag nu förstår)

Ja det började som sagt med att jag på dagen drog till en kompis som också tog Stilnoct och vi kallar han för Lasse. Vi svalde två Stilnoct var, är dock inte säker vilken dos det var. Efter detta skulle vi börja gå till en annan kompis som bor en bit bort.
Cirka 20 minuter efter intaget börjar min Lasse bete sig rätt skumt och skrattar rätt hårt åt det mesta samt har ett ganska belåtet smil på sig! Själv känner jag ingenting och undrar varför inget händer?

Tjugo minuter senare har vi nått fram till en bensinmack där jag ska möta en annan kompis för att få några cigg. Jag agerar rätt normalt men redan efter några sekunder påpekar han att Lasse är
"hög som ett hus"
Anyways får vi några cigg och Lasse ska köpa en pizza på en närliggande pizzeria. Vi köper den, äter den och fortsätter sedan gå till destinationen. Känner fortfarande ingenting och det tycker jag är jävligt skumt!

När vi är rätt nära denna kompis, som nu får kallas Pelle, försvinner plötsligt marken under mig och jag faller rakt ner för att sedan landa på samma ställe! Allt detta händer på typ 1 millisekund!
Säger till Lasse att "nu jävlar börjar det slå"!
Går några meter och ser några blommor, kollar närmare och säger att det fanimig ser ut som en farsa med sina barn i knät!
__________________________________________________ __________________________________
Här får jag en blackout, och jag fick många blackouts! Har fått berättat vad som hänt under dessa så dessa markerar jag ut så får ni läsa dom efter själva storyn. Detta är Blackout nummer 1 och kommer markeras som *1 i slutet!
__________________________________________________ __________________________________

Plötsligt är jag framme hos Pelle och ligger i hans säng. Känner mig inte direkt trött (vilket Stilnoct borde göra mig ) Tydligen sov jag dock ett flertal gånger, men dessa var bara kortare perioder.

Börjar kolla runt i rummet och tycker mig se spöken, jävligt läskigt!! Tänk er en tjock fyllig ciggrök kan man säga som far runt i rummet snabbt. Såg dessa virvla runt här och där, en gång slog till och med en hand genom rummet!
Blir småskrajj och ringer en kille 4-5 gånger och ber om hans hjälp att jaga bort dessa! 5e gången lägger han på direkt
Börjar nu se människor överallt i rummet samt känner närvaro. Ser en tjej i klädhängaren men inte fan är någon där! Dubbelkollade många gånger ;D

Många galna saker har hänt men många fler hände!

__________________________________________________ ___________________________________
Blackout *2!
__________________________________________________ ___________________________________

Efter denna blackout som jag verkligen inte märker av själv, så sitter plötsligt en ny kompis i rummet samtidigt som Lasse stuckit iväg! Blir skitsur på Lasse för att han övergav mig och ringer honom.
Han stack tydligen och jobbade den jäveln
However så stirrar jag nu upp i lampan, denna lampa är mitt enda fokus och runt den bildas skum! BADSKUM! Drar handen igenom det och tycker det känns som att "något" rör lätt i min hand. Kollar i handen men ingenting är där...
Kollar på Pelle som sitter och spelar dator, framåtlutad i stolen. Men jag tycker det ser ut som att hans rygg är bakom ryggstödet
Slår med handen genom hans rygg och det försvinner. Kollar i handen och ser typ.... Vågor? Som far runt handen!

Här slutar hallisarna!

Blackout *3

Är på stan och känner mig rätt normal nu. Hälsar på Lasse som jobbar på en utekrog. Tar nå cigg med en ny kompis på stan och chillar.
Tänker dra hem typ så jag grämer mig över att måsta gå till Pelle för att hämta mopedjäveln (har inte råd med bil så kör min gamla moppe ^^).
Blir påmind om att jag tog mopeden till stan och mopedhjälmen är bredvid mig. Oj fan de hade jag visst glömt

Jaja, nu är det slut och här kommer Blackout grejjorna!!

*1 Har vankat av och an längs vägen till Pelle. Snackat nå jävulskt! Kallat ner hissen i hans hus för att sedan trycka ansiktet mot glaset. Väl inne i hissen "strafar" jag längs väggen i den som Lasse kallade det! Sen är jag hos Pelle

*2 Har tjatat om att dra stan men aldrig blivit av så Lasse stack ändå. Annan kompis kom men jag sov. Satt mig tydligen upp och sa "Vi borde dra stan" för att sedan somna om på en sekund

*3 Tagit mopeden till stan, ringt dit en kompis och gått till Lasse, minns fan inget :S

That's it, Enjoy!!
Citera
2010-09-06, 00:31
Medlem
mar3s avatar
haha lugn med att åka moppe på sömnpiller vafan.. jag fick 2 av en vän en gång som jag tog hemma, snackade med en tjej i telefon 2 timmar, minns ingen av samtalet men tydligen så hade jag berättat om hur hela universum är uppbyggt o hon lyssnade och var helt inne i det jag sa, haha, några andra som jag samtidigt chattade med på msn ville itne veta av min längre efter, vet fortfarande inte varför.. somnade i soffan och på morgonen såg jag massa handavtryck på mina tapeter, måste ha gått runt i sömnen och gjort skumma saker i mitt rum.. inge mer stilnoct för mig
Citera
2010-09-08, 11:37
Medlem
elgecys avatar
Du skulle boostat effekten av ditt dödsknark stilnoct med hallonsylt, vet du vilken kanontripp det blir då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in