Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-03, 07:34
  #2077
Medlem
Cyrex.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swessish
Svaren från testosteron provet. Provet är gjort 3 dagar efter stick.
Vet inte om det påverkar resultatet men värt att nämna, har en virus infektion just nu, halsont, hosta osv.


S-LH <0.10 (E/L)
1,7-8,6 (Ref. intervall)

S-SHBG 23 (nmol/L)
18-54 (Ref. intervall)

S-Testosteron
(nmol/L)>50
8,6-29 (Ref. intervall)

Är det lönt att byta från e5d till e3.5d?
Isåfall är min tanke att kanske sänka dosen till 150mg e3.5d och även köra adex 0.5mg eod, börjar jag med dåligt så sänker jag.
Ta nytt östrogen prov om 2 veckor och ta det därefter. Tänker klicka hem letro också.

Jag skulle gjort så här. Ditt testo skulle jag säga är relativt låg med tanke på vad du doserar. Börja skotta måndag & torsdag varje vecka och testa byt sort på testo. Kanske ester också
Citera
2023-10-03, 08:34
  #2078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrex.
Jag skulle gjort så här. Ditt testo skulle jag säga är relativt låg med tanke på vad du doserar. Börja skotta måndag & torsdag varje vecka och testa byt sort på testo. Kanske ester också
Dom mäter bara upp till 50, så det är alltså 50+.
Tack för svar!
Citera
2023-10-03, 09:23
  #2079
Medlem
Cyrex.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swessish
Dom mäter bara upp till 50, så det är alltså 50+.
Tack för svar!
Oj vad lågt deras tak låg? Min kör upp till 125mnol.

Oavsett så är det ett klassiskt upplägg att skotta måndag & torsdag. Håller nivåerna bra. Läs på gällande östro om det är lönt att sänka dosen, vågar inte yttra mig om det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback