Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-09-01, 21:41
Bannlyst
När jag registrerar nya användare så får jag inga aktiveringsmail. Hur kommer detta sig?

Är det något fel hos er eller vill ni lägga skulden hos Binero där jag har "min mailserver"? För alla andra mail går finfint att skicka och ta emot, men får inga aktiveringsmail från Flashback inte. Har kollat under skräppost och allt sådant..
Citera
2010-09-01, 22:24
Medlem
micaeles avatar
Det ryktas om att Flashback verkar ha någon form utav problem med utgående mail för stund, även om det inte är sagt något från offieciellt håll. Bland annat så kommer inga prenumerationsmail fram till flera olika användare. Någon med insyn som kan lysa i ämnet?
Citera
2010-09-01, 22:52
Medlem
epost72s avatar
Om man inte är för konspiratoriskt lagd så kan det ju även vara så att vissa mottagare nyligen fått problem med vissa mail och att felet då kan ligga hos mottagarens mailklient/leverantör.

Frågan är då om det inte borde vara så att dessa mail som inta kan levereras inte borde studsa tillbaks.

Om så är fallet så borde man från administrationen kunna upplysa om vilka leverantörer som är problematiska.
Citera
2010-09-01, 23:06
Bannlyst
Jag kan upplysa er om att det har varit så här i åtminstone några veckor nu, har inte fått några mail över huvud taget. Och jag tvekar starkt på att det är mitt älskade Binero som står för problemet.
Citera
2010-09-01, 23:13
Medlem
epost72s avatar
Dock skadar det nog inte att test med en annan leverantör.
Problem vid byte av mejladress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in