Jag tog min sambos kod till uppkörning för att ändra hennes tider, hon har inte fått den. Det var bråttom när jag skulle sova så det blev lite fel. Hon har alltid kört upp med automat så det antogs ligga i systemet, jag bokade uppkörning med bil där de har automat. Det visade sig att bara manuell kunde bokas via nätet, hörde jag 1½ timme senare och avbokade då ingen automat var ledig. Då var det under 24 timmar kvar och man måste betala om man avbokar står det. Det kostar 1100:- varje gång och förefaller vara oskäligt om en annan tagit den tiden?
Sedan var jag ännu sömnigare och råkade trycka fel så det blev en ny bokning, den avbokades 3 minuter senare som ett feltryck, "skriv dit så behöver ni inte betala" sa dom då. Det återstår att se. Deras texter är snåriga om vad som kan göras på nätet etc.
När hon påstås ha bokat, var hon bevisligen upptagen med något helt annat på sitt arbete och detta gjordes hemifrån.
Nu har inbetalningskort kommit till henne, kan hon bli betalningsskyldig om jag förklarar som det är?
Senast redigerad av 6Igast 2010-08-30 kl. 23:26.