Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-30, 03:01
Medlem
LkpgHardcores avatar
Som trådnamnet. Skulle vilja kunna spara trådstarter på min profil för att kunna fullfölja dem senare eller skita i att posta dom när man kommit på bättre tankar.

Kanske skulle bli mindre skit...iaf från min sida!
Citera
2010-08-30, 03:07
Bannlyst
Spara texten i ett Word dokument bara?
Citera
2010-08-30, 03:14
Medlem
LkpgHardcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Spara texten i ett Word dokument bara?

Visst kan man göra det, men det är ofta som jag exempelvis är på resande fot med olika datorer.

Sen är det vissa datorer där man kanske inte vill ha sina trådstarter skräpandes...
Citera
2010-08-30, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LkpgHardcore
Visst kan man göra det, men det är ofta som jag exempelvis är på resande fot med olika datorer.

Sen är det vissa datorer där man kanske inte vill ha sina trådstarter skräpandes...
Skriv i telefonen då..
Citera
2010-08-30, 03:39
Medlem
LkpgHardcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Skriv i telefonen då..

Du sitter då på lösningarna...hehe, lysande....bara texterna hålls korta så man kan hantera dom utan att fingrarna krampar. Sen blir det ju ett jäkla skit i att sitta och skriva av om man inte har internet i telefonen och mottagning dvs.

Men jag ser charmen i att Flashback inte är överöst med funktioner iofs. Jag får väl anstränga mej mer och parallellköra word...
Citera
2010-08-30, 06:37
Medlem
burfogels avatar
Kan du inte maila din halvfärdiga trådstart till dig själv, så har du den med dig i vilken dator som helst?
Citera
2010-08-30, 23:19
Medlem
LkpgHardcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Kan du inte maila din halvfärdiga trådstart till dig själv, så har du den med dig i vilken dator som helst?

Den löste ta mej faan mina problem!

Tackar boys!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in