2004-06-02, 01:54
Medlem
eantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenBoy
Synd bara att brännblåsor inte uppkommer direkt, utan snarare efter någon timme eller så, när tillräckligt mycket lymfa ansamlats.

Välkommen till verkligheten.

/J

Skrev "är ni bra på att hustla". Det finns en del människor som följer alla regler och vars plikttrogenhet närmast har en sexuell karaktär. Sen finns det människor som ser möjligheter överallt och nästan kan se andra människor i sin omgivning som redskap. En liten skådespelarinsats blir då allt vad som krävs föra att få sin vilja igenom. Ingen av extremerna är bra men man kan klä sig i de olika rollerna efter sammanhang.

Testa förresten att fejka brännblåsan som jag beskrev. Slående intryck!
Citera
2004-06-02, 23:33
Medlem
Kafis avatar
Glömde skriva att jag fick prata med chefen på donken 1 timme efter händelsen och han gick sedan för att prata med gärningsmannen..
killen som utförde brottet erkände till chefen och han erkände till de andra anställda där med. Kan ha då ljuga i rätten och få mig som "det onda fåret" då eller?
Citera
2004-06-02, 23:46
Bannlyst
Tror knappast han vågar ta den risken då har han ju ett solklart fall av mened på sig. Såvida han inte hunnit övertala resten av doncen att ljuge bakom ryggen på dig.
Citera
2004-06-03, 07:29
Medlem
Eftersom han är tilltalad så talar han inte under straffansvar! Du kan lugnt utgå från att han kommer att ljuga. Men det spelar ingen roll om du bara berättar vad som hände och dina arbetskamrater bara berättar vad de sedan hörde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in