2006-12-18, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThePotatohead
Max är knappast ett svin, han är en mycket skicklig affärsman,
men det kanske är detsamma

Ett svin är han ju defenitivt...skicklig affärsman?? vad grundar du det på?
Citera
2006-12-18, 21:50
Medlem
ThePotatoheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av not swede
Ett svin är han ju defenitivt...skicklig affärsman?? vad grundar du det på?

Han har gjort sig ett namn i en hård branch och tjänar säker bra med pengar.
Vissa människor tänder helt enkelt på förnedring och det tjänar han pengar på, han är således en skicklig affärsman i mina ögon.
Citera
2006-12-18, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThePotatohead
Han har gjort sig ett namn i en hård branch och tjänar säker bra med pengar.
Vissa människor tänder helt enkelt på förnedring och det tjänar han pengar på, han är således en skicklig affärsman i mina ögon.

Ja det är han. En kärleksfull sådan också. Inte lätt att vara så varm och fin som han är i en sån bransch.
Citera
2006-12-18, 22:21
Medlem
grvs avatar
Ahh Denne Livsnjutare

Älskar speciellt hans scener med min favorit Queenylove, mmmm

Sen minns jag en scen när han spänner en brud i 2an samtidigt som han drar en låt på gitarren, det är klass det
Citera
2006-12-18, 22:23
Medlem
I Savants avatar
Nä max är inget att hänga i julgranen. Han har alldelles för liten kuk för att kunna orsaka obehag för kvinnan, därav pisset.
Munknulla de små liven tills de spyr, spräck deras tarm men för guds skulle lämna kisset utanför. Sen är flickorna inga man skulle visa farföräldrarna.
I en bra "förnedringsfilm" vill jag gå in och lägga satsen i ansiktet på flickan men i Maxans filmer vill jag inte det vilket är ett resultat av äckelgubbe+äckelflicka+kiss.

Däremot beundrar jag Max för hans skarpa sinne. Han förtjänar helt klart en eloge för att ha lyckats inom den hårda porrbranchen.

Max får utav mig 4/10 Minikukar.
Citera
2006-12-18, 22:59
Medlem
erowids avatar
Ingenting jag brukar runka till men visst det har väl hänt i brist på nåe bättre. Angående att han skulle vara ett svin köper jag inte. Han är en affärsman och har sin nisch helt enkelt. Tjejerna får betalt och han får sälja sina filmer med god vinst, vem far illa egentligen? Dessutom så använder han sig bara av inhemska luder och jag tror fan att dom njuter av hans behandling, haha äckliga luder...
Citera
2006-12-18, 23:10
Bannlyst
Första gången jag någonsin hyrde en porrfilm var det MAX HARDCORE
visste ej vem han var eller vad det var....var den hårdaste jag sett någonsin
eller så tyckte jag bara det för jag inte var van vid den sortens porr
kommer i håg att den hette HOMBRE och var nog från brasilien...
han var mycket grym i den....skulle vilja se den igen av nostalgiska skäll
men verkar omöjlig och få tag i den filmen
Citera
2006-12-19, 07:31
Medlem
Den här tråden är lätt den skönaste tråd jag läst på Fb hittills! Mycket god läsning, keep it up! =D

För övrigt diggar jag Max, och som någon vis person sa:

"Det Max gör får Larry Flynt's hela livsverk att se ut som Disneydags" (Med reservation för Disneydags är citatet korrekt)

Om inte annat är han ett bra exempel på att man inte behöver vara storkukad så länge man hittar rätt nisch.

Tack för mig...
Citera
2006-12-21, 16:33
Medlem
Jisses

En sak är säkert, jag tänker INTE köpa hans begagnade soffa!...gult passar lixom inte i mitt vardagsrum.
Citera
2006-12-21, 16:38
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolix
En sak är säkert, jag tänker INTE köpa hans begagnade soffa!...gult passar lixom inte i mitt vardagsrum.

Sant, gult är aldrig en schysst färg i ett vardagsrum. Dock är färgen passande med tanke på hjältens urinkaskader på stackars försvarslösa skolflickor.....
Citera
2006-12-21, 21:23
Medlem
Sr_71s avatar
Pervo!

Folk som tänder på sådant måste ju ha något fel någonstans! Ta och kastrera fanstyget och dumpa honom i en köttkvarn, och mala sakta ner honom till Max en centimeter
Citera
2006-12-21, 21:31
Medlem
Babianens avatar
Jag är själv inget stort Max Hardcore fan, men conceptet är faktiskt bra och han har gjort att antal mycket bra scener.

Kan tillägga att min tjej är ett stort fan som uppskattar det mesta av hans produktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in