Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2004-05-23, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo9
Ursäktar som frågar, men vad har B-O gjort för att utmärka sig på ett sådant sätt att han förtjänar mer respekt här på forumet än övriga användare?

Det har han väl inte fått? I alla fall inte från de som bestämmer här på forumet. Däremot verkar det som om han har tillskansat sig en viss respekt från de (även misstroende) som läser hans inlägg?

Du får nog leva med att folk gillar Gavne men inte dig!!
2004-05-23, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursäktar som frågar, men vad har B-O gjort för att utmärka sig på ett sådant sätt att han förtjänar mer respekt här på forumet än övriga användare?
Jag tror det är för att han har en högre IQ än medelsvensson..
2004-05-23, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.

Så jävla onödigt inlägg. Varför skulle det ens vara relevant? Om iq vore en kvalificerande faktor på Flashback så skulle 70% av skribenterna ryka direkt.

Gavne är inte ointelligent. Ditt inlägg var det å andra sidan.
2004-05-23, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Så jävla onödigt inlägg. Varför skulle det ens vara relevant? Om iq vore en kvalificerande faktor på Flashback så skulle 70% av skribenterna ryka direkt.

Ett tips till dig: ju högre IQ=desto mer intelligent är man..
Jag sa inte att alla med lägre IQ skall bannas/varnas, men jag kanske menade att om Bo-gavne hade haft lägre(läs:lägre än alla andra) IQ så hade han förmodligen blivit bannad för länge sedan..
2004-05-23, 01:52
Bannlyst
Citat:

På det svarade du:

Citat:

Då skrev jag:

Citat:

Sen skrev du:

Citat:
Ett tips till dig: ju högre IQ=desto mer intelligent är man..
Jag sa inte att alla med lägre IQ skall bannas/varnas, men jag kanske menade att om Bo-gavne hade haft lägre(läs:lägre än alla andra) IQ så hade han förmodligen blivit bannad för länge sedan..

Du hänger med så långt? Inlägget nedan rymmer ganska mycket förakt tycker jag. Har jag fel?

Citat:
2004-05-23, 02:00
Bannlyst
Citat:

Du hänger med så långt? Inlägget nedan rymmer ganska mycket förakt tycker jag. Har jag fel?
Okey jag hänger med i dina tankegångar. Jag tycker inte det innebär förakt att påstå att någon har högre IQ än andra, jag skulle nog bli rörd om någon skrev detsamma om mig..
Ok, för att klargöra lite så ska jag erkänna att jag inte har något emot BO-gavne, det är bara det när han ställer "dumma" frågor i data/it forumen så blir det väldigt knäppt, han har absolut ingen koll på data världen jämfört med den vanlige forum skrivaren har.
Sen är det hans stora iver och vettriga längtan över att förstå saker o ting som gör han lite unik, det är kul..
2004-05-23, 02:06
Bannlyst
Citat:
Du får nog leva med att folk gillar Gavne men inte dig!!
Vad snackar du om?! Jag är ju herren över detta forum! Jag ÄGER allt och alla häromkring...Det står t.o.m i min signatur, så vänj dig
2004-05-23, 02:07
Bannlyst
Citat:
Okey jag hänger med i dina tankegångar. Jag tycker inte det innebär förakt att påstå att någon har högre IQ än andra, jag skulle nog bli rörd om någon skrev detsamma om mig..
Ok, för att klargöra lite så ska jag erkänna att jag inte har något emot BO-gavne, det är bara det när han ställer "dumma" frågor i data/it forumen så blir det väldigt knäppt, han har absolut ingen koll på data världen jämfört med den vanlige forum skrivaren har.
Sen är det hans stora iver och vettriga längtan över att förstå saker o ting som gör han lite unik, det är kul..

Ok. Hänger inte i data/it-forumen särskilt ofta utan har uteslutande läst Gavne i inrikespolitik. Jag tror det är där man ska läsa Gavne om man vill bilda sig en någotsånär korrekt uppfattning om honom.

Men jag har absolut förståelse för att han är svårhanterlig även i "dina" forum...
2004-05-23, 02:08
Bannlyst
Citat:
Vad snackar du om?! Jag är ju herren över detta forum! Jag ÄGER allt och alla häromkring...Det står t.o.m i min signatur, så vänj dig

Skulle inte tro det.
2004-05-23, 02:10
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Spårat ut, låser.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem