2010-08-22, 19:00
  #109
Medlem
haha, vafan "the all seeing eye" är väl lite otippat o slänga ut som signatur när man hackar något
Citera
2010-08-22, 19:00
  #110
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superpandan
Så, har någon här kommit åt mer information från emails osv? Vore väl skoj om dessa eventuella personer ville dela med dig så vi andra får gotta oss mer av kakan.

Användaren juultomten delar ju ut lite presenter i tråden då och då.
Citera
2010-08-22, 19:00
  #111
Medlem
superurbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FangO-
Fan, rädd som satan nu när jag har gått in på sidan osv, har inte "VPN-tunnel" eller något och finns det något sätt att bli tagen/böter osv?.. borde ju inte kunna få det osv.. men vill vara säker.. :& tack..

Vik hädan du arme lille trollsosse!
__________________
Senast redigerad av superurban 2010-08-22 kl. 19:07.
Citera
2010-08-22, 19:01
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FangO-
Fan, rädd som satan nu när jag har gått in på sidan osv, har inte "VPN-tunnel" eller något och finns det något sätt att bli tagen/böter osv?.. borde ju inte kunna få det osv.. men vill vara säker.. :& tack..


arvid89?
Citera
2010-08-22, 19:02
  #113
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superpandan
Nu har jag tydligen missat något?

Googla Joakim Landstedt, hackning av Beckroth, hackning av OG och hans samröre med sd:s partifotograf Camilla Andersson Wirén. Hon har officiellt slutat i SD och gått över till FP men rapporterar fortfarande info till sd och springer deras ärenden. I chattar mellan Landstedt och WIren så ser man hur Landstedt tar fram hackat info åt Camilla Andersson Wiren.

Camilla hatar Anna Sjödin och Thomas Hartman och gjort i flera år efter att hon hängdes ut på upprättelse, när nu sd:s hemsida blivit hackat så bad hon såklart sin polare Landstedt att ge igen efter önskemål från sd:are.
Citera
2010-08-22, 19:02
  #114
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Messer
arvid89?

stor humor var är han? Har inte sett till honom sedan aftonbladethacket
Citera
2010-08-22, 19:03
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FangO-
Fan, rädd som satan nu när jag har gått in på sidan osv, har inte "VPN-tunnel" eller något och finns det något sätt att bli tagen/böter osv?.. borde ju inte kunna få det osv.. men vill vara säker.. :& tack..

På vilket sätt skulle det vara Olagligt att gå in på Socialdemokraternas ungdomsförbunds EGNA hemsida?
Citera
2010-08-22, 19:05
  #116
Medlem
superurbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messer
arvid89?


Citat:
Ursprungligen postat av Rubbish
På vilket sätt skulle det vara Olagligt att gå in på Socialdemokraternas ungdomsförbunds EGNA hemsida?
Låt oss inte mata honom!

Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Användaren juultomten delar ju ut lite presenter i tråden då och då.
Tomtens presenter hittils:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=121671&threadid=1276 525
Citera
2010-08-22, 19:09
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban
Tack för länken juultomten!

Den som hann ladda hem filen från rapidshare (dvs tio personer) får ju gärna ladda upp filen någon annan stans istället. Det lät ju som det mest spännande dokumentet hittills med slutspurtsplanering typ.
Citera
2010-08-22, 19:09
  #118
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av propyless
Är Sajjad Noroozi förståndshandikappad?
Ja.
Citera
2010-08-22, 19:10
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban



Låt oss inte mata honom!


Tomtens presenter hittils:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=121671&threadid=1276 525

Jag fattar noll här.. någon som vill klargöra det lite eller?
Citera
2010-08-22, 19:10
  #120
Medlem
From: Jenny Ohlsson <Jenny.Ohlsson@socialdemokraterna.se>
Subject: SV: VB: handbok SD
Date: Fri, 20 Aug 2010 17:13:16 +0200
To: Magnus Manhammar <magnus.manhammar@ssu.se>

Tjohoooo! Nu har jag äntligen fått ut mitt underlag till alla distrikt (om valledaren trycker på rätt knapp i sin mail vill säga...)
Vet inte om du någonsin hann titta, men du kan väl allt utantill ändå. Här har du det i alla fall, rätt ska vara rätt!
/J.

Med vänliga hälsningar,
Jenny Ohlsson
______________________________________
Socialdemokraterna
Kommunikationsavdelningen/Omvärld

Telefon: +46 8 700 26 00
Mobil: +46 70 218 66 04
www.socialdemokraterna.se


Från: manhammar@gmail.com [mailto:manhammar@gmail.com] För Magnus Manhammar
Skickat: den 20 augusti 2010 16:32
Till: Jenny Ohlsson
Ämne: Re: VB: handbok SD

Stiligt! Tack så mycket min vän.

Den 20 augusti 2010 11:55 skrev Jenny Ohlsson <Jenny.Ohlsson@socialdemokraterna.se>:

Hej vänner,

Tack för i onsdags. Hoppas alla mår bra. Här kommer LO:s handbok som utlovat. Slut på lagret, men de väntar nya nästa vecka.

Med vänliga hälsningar,
Jenny Ohlsson
______________________________________
Socialdemokraterna
Kommunikationsavdelningen/Omvärld

Telefon: +46 8 700 26 00
Mobil: +46 70 218 66 04
www.socialdemokraterna.se

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Peter Forsström [mailtoeter.forsstrom@lo.se]
Skickat: den 20 augusti 2010 11:38
Till: Jenny Ohlsson
Ämne: Re: handbok SD

Hej Jenny,

Här kommer pdf-filen. Vi levererar tryckt material nästan varje dag till LO-distribution, beräknar att det finns för leverans på onsdag i nästa vecka.

Hälsningar

Peter Forsström
Kommunikationsenheten
LO
105 53 Stockholm

Tel: 08-796 25 54
Mobil: 070-289 53 54
Fax: 08-20 03 58
e-post: peter.forsstrom@lo.se

--
Best regards / Vänliga hälsningar

Magnus Manhammar
Demokratisamordnare SSU
+46 702 266 867
magnus.manhammar@ssu.se
www.ssu.se

Attachment: Debattunderlag Sverigedemokraterna 2010.pdf (278Kbytes)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in