Tips att nå dessa höjder är en del tramstrådar; Now Playing, Nån som är vaken, Påverkningstråd, tja hela Off-Topic och sedan en hemlig tråd - som man måste hitta själv ...
Jag måste ju ta alla tillfällen i akt att briljera med min övermänskliga slutledningsförmåga. Det är trots allt inte allt för ofta jag hinner komma till tals innan alla Off Topic-gamar hinner färdigställa allt detektivarbete medan vi vanliga dödliga fortfarande ligger och sover.
Tvinga dig till att göra saker fysiskt som du inte klarar. testa med att springa upp för en slalombacke eller liknande och stanna inte fast det gör pissont. Tvinga dig att ta ett steg till fast dina ben inte bär för det. jag lovar att man kan ta fler steg efter att man inte orkar mer. Spring tills benen viker sig fysiskt.
Tips att nå dessa höjder är en del tramstrådar; Now Playing, Nån som är vaken, Påverkningstråd, tja hela Off-Topic och sedan en hemlig tråd - som man måste hitta själv ...
Tips nummer två är att dubbelposta så mycket som möjligt. Själv är jag en amatör på området då jag oftast glömmer att den möjligheten finns men beundrar dom som lyckas komma upp i 3-4 inlägg i rad. Sparar onekligen in mycket tid och gör det betydligt snabbare att komma upp i statusen farbror einar.