2010-08-22, 20:24
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
Är de lika varma i USA? De borde ju ha blivit stämda för varje paj där på ett antal miljoner dollar.

Ingen aning, men antagligen. Enda skillnaderna jag upplevt i värmegrad beror ju på hur länge de har legat, om de har legat ett tag är de något bättre. Det lömska är ju att de kan vara ganska svala utanpå och ändå så satans varma inuti
Citera
2010-08-22, 20:29
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Ingen aning, men antagligen. Enda skillnaderna jag upplevt i värmegrad beror ju på hur länge de har legat, om de har legat ett tag är de något bättre. Det lömska är ju att de kan vara ganska svala utanpå och ändå så satans varma inuti
Kruxet är ju att när de är svala blir de sega som skosulor.
Citera
2010-08-22, 21:19
Medlem
blomkruksvaktarens avatar
Citat:
Är de lika varma i USA? De borde ju ha blivit stämda för varje paj där på ett antal miljoner dollar.

Du har missförstått det där. Macdonalds i usa blev stämda för att dom inte varnade för att kaffet var varmt.
Och om du läser under paj kartongen så står det att den e varm
Citera
2010-08-22, 21:44
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Kruxet är ju att när de är svala blir de sega som skosulor.

Ja, som sagt är de ju inte särskilt goda... Jag köper i princip aldrig deras pajer, det är bara någon gång ibland när jag mer eller mindre har glömt bort hur jävla tråkiga de är. Äter i princip aldrig på McDonalds, så de få gånger det blir så testar jag lite i sortimentet, då blir det en paj någon gång. Jag tycker väl att pajen är ungefär lika rolig som övriga sortimentet
Citera
2010-08-22, 21:52
Medlem
Citat:

Dom serverar inte pajar på McDonald's i USA. Daremot sa ar dom javligt noga med att utmarka saker som ar varma med stora och synliga varningstexter.
Citera
2010-08-22, 22:20
Medlem
Herr_Oins avatar
Mig veterligen (har jobbat på Donken) så fanns det även drottningbär förut. Men jordgubbe kanske stannar om den visar sig vara populär. Annars så tycker jag faktiskt inte att äppelpajen är så jäkla illa.
Citera
2010-08-23, 14:47
Medlem
adddicts avatar
Får typ brännsår i munnen av att bara kolla i den här tråden. Har inte testat den smaken och håller mig undan pajerna från McDonalds pga. just värmen. Självklart kan man ju låta dem svalna men man tänker ju inte så långt när man har en frestande paj framför sig.
Senast redigerad av adddict 2010-08-23 kl. 14:50.
Citera
2010-08-23, 14:51
Medlem
Manjakiss avatar
Mc Donalds hallon/vanilj paj som dom hade for ett par ar sedan var fantastisk!!
Citera
2010-08-23, 18:42
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHundreds
Dom serverar inte pajar på McDonald's i USA. Daremot sa ar dom javligt noga med att utmarka saker som ar varma med stora och synliga varningstexter.

Jo äppelpaj serverar de, iaf enligt deras US-hemsida... var tvungen att kolla upp för jag minns att dom hade paj, men jag kanske har fel ändå, du skriver ju trots allt utan svenska bokstäver
Citera
2010-08-23, 20:51
Medlem
techno_the_kings avatar
Ja jordgubbspajen tycks ju finnas året om
& det är ju ingen nackdel tycker jag inte
käkar nu för tiden åtminstone 4 stycken i månaden
visst dom är bra heta men efter dryga 10 minuters svalnande så glider dom lätt ner
äppelpajen är ju sådär den med blåbär var dock riktigt god (har för mig att det var blåbärspaj dom serverade ett tag)
Citera
2010-08-23, 23:08
Medlem
PacmanSwes avatar
Om jag minns rätt ska dom svalna i 20 minuter innan dom kan serveras. Dock burkar dom delas ut direkt när dom kommer från fritösen men då skall man säga till kunden att den är varm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in