2010-08-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Räcker med att bara aka över Östersjön, finns massor av utställningar och event för APBT i Europa om ej i Sverige.

Sedan sa är det sadant skitsnack att APBT aldrig avlas efter utseendet, ALLA rakt av ALLA vill ha en snygg hund, Om det sa är räven, Prichard eller brukschäfer fanatiker.

Om det är folk utan gediget intresse i rasen, så går utseendet först ja.

APBT ska inte avlas efter utseende och ska inte köpas efter utseendet.
Prestation är prio 1, utseendet är inte ens sekundärt.
Citera
2010-08-23, 22:45
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_gamedog
Om det är folk utan gediget intresse i rasen, så går utseendet först ja.

APBT ska inte avlas efter utseende och ska inte köpas efter utseendet.
Prestation är prio 1, utseendet är inte ens sekundärt.

Det är sa lysande med er internet game mans. Hade du haft koll pa vilka namn jag räknade upp i förra inlägget sa hade du vetat vad jag pratade om.....
Citera
2010-08-24, 11:30
Medlem
Citat:
Det är sa lysande med er internet game mans. Hade du haft koll pa vilka namn jag räknade upp i förra inlägget sa hade du vetat vad jag pratade om.....

Internet dogmans ? Säger han som sitter i ESP och ugglar med en AST, skrattretande.

Jag har mer erfarenhet om denna ras sen mina barnsben och mitt hemland än vad du kommer finna i ESP.

Tror du att tex. D.M, T.G, F.B brydde sig blanka fan i hur deras hundar såg ut ? Nej, det gjorde dom inte.
Hur hunden slåss och producerar kommer alltid att vara prio ett i denna hundras.
Citera
2010-08-24, 11:42
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Internet dogmans ? Säger han som sitter i ESP och ugglar med en AST, skrattretande.

Jag har mer erfarenhet om denna ras sen mina barnsben och mitt hemland än vad du kommer finna i ESP.

Tror du att tex. D.M, T.G, F.B brydde sig blanka fan i hur deras hundar såg ut ? Nej, det gjorde dom inte.
Hur hunden slåss och producerar kommer alltid att vara prio ett i denna hundras.

Hade du varit ITK hade du aldrig berättat det pa FB. Detta tillsammans med dina uttalande om rasen i ES, att du inte visste vilka jag syftade pa i förra inlägget gör dig till en internet dog men, lika häftigt som internet huliganer och internet gangsters.
Citera
2010-08-24, 11:47
Medlem
Citat:
Hade du varit ITK hade du aldrig berättat det pa FB. Detta tillsammans med dina uttalande om rasen i ES, att du inte visste vilka jag syftade pa i förra inlägget gör dig till en internet dog men, lika häftigt som internet huliganer och internet gangsters.

Vilka du syftade på, Räven, Prichard och Schäfern ?

Intressant att du svarar på dom frågar om ställs mot dig även utan går till "motattack" istället.

Nåväl, ut du och spring vänstervarv med dina potatisar.
Citera
2011-02-03, 22:43
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:

vad jag förstår av dina inlägg så är du för kamp? om man ser på hur du skriver så verkar du vara en av dom som ger APBT AST SBT osv osv ett dåligt rykte
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in