2010-08-19, 03:38
Medlem
Cyklas avatar
Jag tvekar vad jag ska rösta på i riksdagsvalet om en månad men efter ha sett den här filmen så är det ingen tvekan på vad jag ska rösta... http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&NR=1

Hur kan dem Rödgröna (Mona Sahlin, Lars Ohly och Maria Wetterstrand) ens ha rätt att skydda dessa invälvare som bara förstör vårat land??
Citera
2010-08-19, 03:41
Medlem
Skogsvattes avatar
Du menar alltså att du på fullaste allvar ens övervägt att rösta på ett av de etnomasochistiska, sionistiska, oikofobiska och svenskfientliga riksdagspartierna?

Snälla kom ned på jorden och rösta SD, ND eller SvP.
Citera
2010-08-19, 03:53
Medlem
Cyklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Du menar alltså att du på fullaste allvar ens övervägt att rösta på ett av de etnomasochistiska, sionistiska, oikofobiska och svenskfientliga riksdagspartierna?

Snälla kom ned på jorden och rösta SD, ND eller SvP.
Du har inte ens kollat på klippet.
Jag kommer rösta på SD, de är det enda av dem tre partierna du skrev som har chans att komma in i riksdan så de andra två vore att slänga min röst i sjön...
Citera
2010-08-19, 04:02
Medlem
Extras avatar
Jag tvekar med, men efter att ha läst den här tråden så bestämde jag mig - FI. Gudrun, ta mig under dina vingar.
Citera
2010-08-19, 10:38
Medlem
Adam211s avatar
gör om, gör rätt rösta på PiratPartiet
Citera
2010-08-19, 15:39
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykla
Du har inte ens kollat på klippet.
Jag kommer rösta på SD, de är det enda av dem tre partierna du skrev som har chans att komma in i riksdan så de andra två vore att slänga min röst i sjön...

Då du från början sade dig ha "tvekat" så kändes det logiskt att anta att du tänkt rösta på någon av de sju systrarna innan du såg klippet.

Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
gör om, gör rätt rösta på PiratPartiet

Du är inte på riktigt, va?
Citera
2010-08-19, 15:42
Medlem
Farbror Fazers avatar
Jätteroligt för oss att du berättar vilka du ska rösta på. Men vad vill du diskutera? För är det politik så ligger tråden inte mer än halvrätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in