2011-06-24, 11:19
Medlem
Det är farligt med kvinnors fötter och skor, jag tror jag vid två tillfällen både gått in i en stople och varit nära att gå in i en stolpe, och om jag inte minns helt fel nära att köra över en refugstople (typ en sådan med påbjudet körfält pil) med bilen då jag sett fina tjejer med sexiga fötter i sandaletter
Ser jag en vacker kvinna med sexiga fötter och skor när jag är ute på stan så får jag en "target locked" blick, jag har väldigt svårt att inte titta och jag älskar klick klack ljudet från klackarna.
Och då jag verkligen är svag för tjejers fötter och skor så har jag haft turen att få köpa en del tjejers utnötta och välanvända skor, även tjejer som nöter skor åt mig, bara tanken att jag vet att i dessa skor har en sexig tjej haft sina vackra och svettiga fötter i gör mig varm inombords

Sen måste jag också påpeka att det är väldigt sexigt med ådriga fötter, mycket härligt med tjejer i pumps som har väl synliga ådror uppe på fossingarna *S*

Citat:
Ursprungligen postat av MissVintage
Jo jag vet, har väl inte de vackraste fötterna direkt Vill se om någon annan vågar chansa innan jag säger om du hade rätt på storleken

Du har grymt fina fötter, nu finns det givetvis folk som går igång på allt men jag skulle nog vilja säga att långa tår som du har är mycket sexigare än korta tår plus att det blir mer kännsla av att suga på långa tår, hade varit intressant att få se fotsulorna då formen och fotvalven är viktig också
Sen finns det givetvis tjejer som har korta tår men det är inget negativt, då blir fötterna söta, dina är mer sensuellt sexiga

Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Det jag lagt märke till är att många tjejer gör många omedvetna rörelser med deras fötter. En del sträcker på tårna, en del vickar på fötterna och en del bara dinglar med dom. Detta tycker jag är sjukt erotiskt.

Jag förstår precis vad du menar, jag älskar när tjejer står och pratar med varandra, skriver sms eller dylikt, det är då dom har en tendens att göra dom omedvetna rörelserna, typ ställa sig på klackarna och vrida sig, poppa ut hälen från skon, en härlig grej är när tjejer står och väntar på bussen och står och stampar sönder snöklumpar eller kanske kliver medvetet på stenar, och när tjejer trampar ut sin cigg med sulorna och står sedan kvar på ciggen. (lite av det jag menar med att stå på saker utan att märka det här nedanför)
Sedan något jag gillar är när dom råkar kliva på något och sedan står kvar, jag kanske är extra känslig men jag känner av om jag skulle få en liten fjutt sten under min skosula så man flyttar på foten och kollar vad man står på, men jag har sett tjejer som ställt sig på saker med ena foten och inte flyttat på sig, jag har även när jag åkt buss dragit ut min fot ur skon och fört den under sätet och ibland då jag haft tur så har tjejen framför dragit upp ena klacken på min fot och haft kvar den där länge, man tycker ju att hon borde känna nivåskillnaden på hälarna
Senast redigerad av torteras78 2011-06-24 kl. 11:32.
Citera
2011-06-25, 22:57
Medlem
MissVintages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Du har grymt fina fötter, nu finns det givetvis folk som går igång på allt men jag skulle nog vilja säga att långa tår som du har är mycket sexigare än korta tår plus att det blir mer kännsla av att suga på långa tår, hade varit intressant att få se fotsulorna då formen och fotvalven är viktig också

Man tackar Fotvalven är reserverade till den man som är snäll och masserar mina fötter Tänker med andra ord inte lägga upp någon bild på sulor/valv utan det får ni fantisera er till.

Citat:
Sen finns det givetvis tjejer som har korta tår men det är inget negativt, då blir fötterna söta, dina är mer sensuellt sexiga

Då matchar de resten av mig iaf. Är mer sensuellt sexig än söt
Citera
2011-06-28, 02:40
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Förra sommaren var jag tillsammans med en tjej som hade fantastiskt fina och mysiga fötter. Var underbart att ge henne fotmassage efter att hon gått en dag i sandaler ute i värmen.
Ännu bättre blev det när hon insåg att jag gillade det och lät mig börja slicka/pussa fötterna och suga på hennes tår.
Hon såg också till att fixa nagellack på tårna och ha skor med öppen tå eller vara barfota runt mig då hon visste hur mycket jag gillade det.

Alla tjejer jag gett fotmassage har gillat det, men det är bara den här tjejen jag fått pussa fötterna på med munnen. Jag skulle mer än gärna göra det regelbundet om tjejen i fråga har fina fötter, men är väl inte det förslag man självmant tar upp första natten.

Kan tilläggas att det är ungefär dit vad jag tänder på sträcker sig till - att ge massage, med eller utan tunga.
Citera
2011-07-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trustable
Kvinnor/tjejer hatar fotälskande män! (dom kan INTE hjälpa det) Handlar mer om genetik.. DET EXISTERAR INTE EN ENDA KVINNA TJEJ som är fotfetischt! Och DET är en sanning.. tyvärr.. Bröder! (hindrar ju inte att VI älskar att gossa me deras fötter!)

Män har visserligen skapat dessa porrkvinnor av EGETINTRESSE! (Men inte FAN gillar dom det.. ha,ha...) Så sluta dröm...

Vad f*n säger du? Jag antar att du grundar den där kommenteraren baserad på dina egna erfarenheter - för du har fel.
Citera
2011-07-10, 17:41
Medlem
Mshidingout, är du fotfetisht? Gillar du fötter? Eller gillar du bara när pojkarna håller på med dina fötter?
Citera
2011-07-15, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cotra
Mshidingout, är du fotfetisht? Gillar du fötter? Eller gillar du bara när pojkarna håller på med dina fötter?

Jag gillar fötter, ja. Jag gillar tjejers fötter o så gillar jag ifall någon annan "gillar" mina fötter. Inte så mkt för killars fötter...
Citera
2011-07-15, 16:18
Medlem
vad menar du med "gillar"
Citera
2011-07-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsHidingOut
Jag gillar fötter, ja. Jag gillar tjejers fötter o så gillar jag ifall någon annan "gillar" mina fötter. Inte så mkt för killars fötter...

Nu blev jag också nyfiken. Blir du t.ex. kåt om en kille suger/kysser dina fötter och får stånd av det? eller hur menar du?
Citera
2011-07-15, 18:47
Medlem
Jag lyckades fråga 2 kvinnor idag som hade på sig drömskor (enligt mina ögon) om dom kunde sälja dom, tyvär sa dom nej men det var väldigt pirrigt och härligt.
Första kvinnan hade väldigt söt/sexiga ballerina och dom satt så bra på hennes fötter.
Den andra kvinnans skor älskade jag, Ballerina/pumps med spetsig tå, svart läder, hon sa kom tillbaka om 5 år så ska jag få köpa dom.
Citera
2011-07-15, 20:26
Medlem
Det finns olika typer av tjejer och fötter:

1. De som har "slitna" fötter med slitet nagellack, smutsiga fötter med blåmärken, skavsår och diverse insektsbett.

2. De med rena fina fötter med fint klippta naglar, fint nagellack utan bortfall, lena fina fossingar utan sprickor, inga insektsbett, inga blåmärken, inga skavsår.

Är tjej 2 möjlighet fotfetisch och gör detta medvetet som en erotisk grej mot oss killar där hon smörjer sina fötter, filar dom, köper sulor och skor som är fotens bästa vän enbart för att trimma dom tills sommaren?

Och tillsist: va fan är felet på tjej 1? jag tycker att dom är vidriga.
Citera
2011-07-19, 11:06
Medlem
Nu är jag tillbaka igen. Jag brukar kika runt på facebook, bloggar, bilddagboken osv. Och jag kikar inte där för att jag är intresserad av bilder från senaste partyt eller dyl. Nej, jag letar efter fötter. Och tro mig - det går att hitta en hel del fossingar där så det vrider sig där nere jag gillar enkelheten, spontaniteten. Dvs att bilden inte är riggad enbart för en "fot-bild" utan mer som att foten var något som bara kom med på bilden. På så sätt får man den där naturliga känslan precis som när man går på stan och ser en tjej dingla med sina fötter omedvetet.

Här hittade jag ett par fötter med vita strumpro som är helt enligt min smak. Som ni ser har hon tighta strumpor på sig som bildar ett fotavtryck med tårna.

http://tinypic.com/r/ogla4i/7

Här är en annan bild från samma tjej där syftet med bilden förmodligen var att fota sin mage och visa för allmänheten. Men ack, tårna kom med också. Oj vad jag vill slicka

http://tinypic.com/r/mslmk8/7

I övrigt har jag en annan bild att visa från en professionell modellfotning där fötterna inte hade något som helst med bilden att göra (har klippt bort ansiktet). Se renheten i hennes fötter, se formen, se så smala och fina dom är. Jag vill ju bara äta upp dom.

http://tinypic.com/r/2e2qng4/7
Citera
2011-07-19, 16:10
Medlem
Wow...... översta länken snackar vi välformade fötter, man ser det även fast hon har sockar på sig, den mittersta såg man inget nästan men den nedersta..... mmmmUmma.

Såg en tjej som låg med sin kille på gräset utanför ICA för en vecka sen, barfota och grymt sexiga fötter, jag ville verkligen gå fram och påpeka det för henne, sedan att hon hade breda höfter gjorde ju inte saken sämre.

Några meter bortanför dom låg det ännu ett par, hon hade med sexiga fötter, men med sånnadär korta vita sockar på sig, tror hennes kille gillar fötter med för hon låg och dinglade ena foten över/nära hans huvud. *S*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in