Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-16, 22:24
Medlem
micke_hs avatar
Nu får det väl för fan vara nog. Varför fungerar inte länkningen? Varför bryr sig FB admin om denna larviga detalj när sidan ligger i England och det kan väl inte vara olagligt att länka till olagligheter? Oherhört irriterande att behöva klippa och klistra för att se en länk.

När till länkar till den egna servern inte heller fungerar börjar det bli smått patetiskt.

Fixa det här nu och sluta larva med det här. Moderatorerna får väl göra sitt jobb och redigera inlägg som länkar till olagligheter om nu Admin är så orolig för att bli anklagad för något.

Suck!
Citera
2004-05-16, 22:41
Medlem
jrosens avatar
Klipp o klistra en sista gång mannen!!!
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=119194
Citera
2004-05-19, 15:42
Medlem
mws avatar
Vi som inte användet IE då ?
Citera
2004-05-19, 15:43
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mw
Finns ngn lösning på det också, SÖK
Citera
2004-05-19, 15:58
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mw
Privoxy
Citera
2004-05-19, 16:06
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Oherhört irriterande att behöva klippa och klistra för att se en länk.

Ahh.. det var det längesedan man gjorde.. *gamla minnen*
Citera
2004-05-22, 01:10
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Klipp o klistra en sista gång mannen!!!
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=119194

Tack men denna funktion slutade ju att funka efter att Admin vart in och fixat med denna funktion..i alla fall så funkade det inte så värst länge för mig.

Grattis för övrigt till miljonte inlägget på FB. Hur har du firat det då? En flaska rödtjut?
Citera
2004-05-22, 01:13
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Tack men denna funktion slutade ju att funka efter att Admin vart in och fixat med denna funktion..i alla fall så funkade det inte så värst länge för mig.

Grattis för övrigt till miljonte inlägget på FB. Hur har du firat det då? En flaska rödtjut?
Mannen har du läst hela tråden?? Nä tror inte det, det finns en lösning i tråden. Killen som gjorde programmet har ju sjävklart uppdaterat det!
Nä firade det inte på ngt speciellt sätt, ingen stor sak egentligen bara lite kul..
Citera
2004-05-22, 01:16
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Mannen har du läst hela tråden?? Nä tror inte det, det finns en lösning i tråden. Killen som gjorde programmet har ju sjävklart uppdaterat det!
Nä firade det inte på ngt speciellt sätt, ingen stor sak egentligen bara lite kul..

Åh fan!...nej jag läste inte om tråden efter att ha installerat och avinstallerat det(då det slutade att funka)...men tack för att du påminnde mig...så nu skall jag bara ladda ned och installer det igen då!!

Synd att du inte firade miljonte inlägget mera!...en brakfylla hade vart på sin plats tycker jag! Jaja jag får väl sikta på 2 miljonersinlägget och fira det mer än dig då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in