2005-10-06, 19:54
Medlem
Appels avatar
tjenna, har precis påbörjat en 60dagars kur med thai och e lite orolig för bieffekter och undrar bara om man kan köpa nolva och allt det på vanligt apotek?
Citera
2005-10-06, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
tjenna, har precis påbörjat en 60dagars kur med thai och e lite orolig för bieffekter och undrar bara om man kan köpa nolva och allt det på vanligt apotek?

nope det kan du inte, leffe kanske. du skulle nog tänkt på det innan
Citera
2005-10-06, 20:02
Medlem
Appels avatar
men var fixar man det då? finns det typ dealers som går och säljer det eller?
Citera
2005-10-06, 20:32
Medlem
man får inte prata om vart man köper saker här på forumet, inte ens nolva... då blir man bannad
Citera
2005-10-06, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s-ton
man får inte prata om vart man köper saker här på forumet, inte ens nolva... då blir man bannad
Citera
2005-10-10, 13:35
Medlem
Pct

PCT är ett måste, varför kura om man inte behåller det man kurat för.... har hört väldigt många som inte kör någon pct alls, men istället försvinner de efter några månader efter kuren oxå..
Citera
2005-10-10, 13:40
Medlem
Steve-Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel

Smart. Hur tänker man när man påbörjar en kur utan att ha allt som behövs?
Citera
2005-10-10, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steve-O
Smart. Hur tänker man när man påbörjar en kur utan att ha allt som behövs?

inte alls..
Citera
2005-10-13, 12:07
Medlem
Nolva - Individuellt

Vet att många undrar om efterkur sk PCT....

Rekomenderar HCG eller Nolvadex som jag själv har erfarenhet av.

HCG är ett naturligt hormon hos kvinnor som bildas i moderkakan under graviditeten. Det framställs ur gravida kvinnors urin. HCG (koriogonadotropin) har en gonatrop effekt på kroppen. Gonatropa hormoner har den effekten att de stimulerar kroppen till att utsöndra mer testosteron (gäller båda könen). En ökad förekomst av HCG i kroppen medför alltså en ökad förekomst av testosteron. I dopinghänseende innebär ett intag av HCG samma sak som ett intag av testosteron.

Nolvadex är också en östrogen som fungerar som en anti-östrogen och förhindrar även sk Bitch-tits(BT)... Går lika bra (tycker jag) att köra en pct på nolva och inte tappa vikten efter kuren.

En nolvadexkur är otroligt individuellt pga att alla har olika lätt att få gynokänningar, som jag som har relativt lätt att få känningar kan inte köra mer än 500 mg/e4d testo utan att få känningar, för att förhindra mina känningar använder jag nolva, endast 20 mg/ed, och det fungerar felfritt för mig.
Kan tänka mig att får man riktigt ömma bröst så man kan öka första veckan då man börjar kuren och köra 40-60 mg/ed tills det slutar att ömma, tror inte att 80 mg/ed är nödvändig som det tidigare är skrivet i tråden.
Citera
2005-10-13, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av izu

HCG är ett rent Östrogen som man tar efter kuren pga att kroppens egna testosteron produktion näst intill upphör under kuren. För att då få igång produktionen igen kurar man med HCG och kroppen känner av östrogennivån som är alldels för hög i jämförelse med testonivån, så kroppen reagerar då och startar igång produktionen av testosteron igen och man tapppar för hoppnings vis inte så mycket av det man tränat upp.

Nolvadex är också en östrogen som fungerar som en anti-östrogen och förhindrar även sk Bitch-tits(BT)... Går lika bra (tycker jag) att köra en pct på nolva och inte tappa vikten efter kuren.

En nolvadexkur är otroligt individuellt pga att alla har olika lätt att få gynokänningar, som jag som har relativt lätt att få känningar kan inte köra mer än 500 mg/e4d utan att få känningar, för att förhindra mina känningar använder jag nolva, endast 20 mg/ed, och det fungerar felfritt för mig.
Kan tänka mig att får man riktigt ömma bröst så man kan öka första veckan då man börjar kuren och köra 40-60 mg/ed tills det slutar att ömma, tror inte att 80 mg/ed är nödvändig som det tidigare är skrivet i tråden.

tror du skulle slippa känningar med 10mg/ed med isf.
Citera
2005-10-13, 12:16
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izu

HCG är ett rent Östrogen som man tar efter kuren pga att kroppens egna testosteron produktion näst intill upphör under kuren. För att då få igång produktionen igen kurar man med HCG och kroppen känner av östrogennivån som är alldels för hög i jämförelse med testonivån, så kroppen reagerar då och startar igång produktionen av testosteron igen och man tapppar för hoppnings vis inte så mycket av det man tränat upp..
HCG är INTE ett rent östrogen, och det fungerar INTE som du säger. HCG = Koriongonadotropin, dvs ett könshormon. Som används för att stimulera kroppen att producera gonadotropinhormoner som resulterar i att dina testiklar växer, och summan av det är att kroppen får lättare att producera testosteron.

/mvh Ikh
Citera
2005-10-13, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
tror du skulle slippa känningar med 10mg/ed med isf.

Har testat det men skrev lite otydligt tidigare, menar att kör jag 500 mg/e4d räcker det med 20mg/ed...

Ökar jag då dosen och kör 750mg - 1g så måste jag öka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in