2015-09-05, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
hmmm.. va synd.. att han är en kvinnomisshandlare nu också.

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nu ockå?
Mamman till barnen, Maritha har väl åkt på en o annan tjottablängare långt tillbaks i tiden.
Det är väl det "Också" står för i inlägget du citerar (Obs, för att värna om känsliga läsare har jag rättat stavfelen i de citerade inläggen).
Citera
2015-10-22, 11:16
Medlem
Döms till en månad fängelse då högsta domstolen meddelat att de inte tar upp fallet.
Citera
2016-04-18, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har han börjat punda igen?

Läste hans bok Förlist nyligen där är en del storys om en "känd?" pundarpolare i stockholm som kallas för "fitnessgurun" någon som vet vem det kan vara.

D-Flex?
Citera
2016-05-06, 14:39
Medlem
http://www.gd.se/blaljus/brott/nu-ar-det-avgjort-hakan-hemlins-fangelsedom-star-fast-efter-att-hd-nekat-provning

Från idag

Nu är det avgjort – Håkan Hemlins fängelsedom står fast efter att HD nekat prövning

Citat:
I stället för en månads fängelse fick han villkorlig dom med 50 timmars samhällstjänst – en påföljd som bygger på att den dömde samarbetar med Kriminalvården.

Men det har Håkan Hemlin inte gjort. Tre gånger har han kallats till möten utan att dyka upp, han har inte heller svarat i telefonen när Kriminalvårdens personal har ringt.

Tingsrätten i Stockholm beslutade därför i juni ifjol att den villkorliga domen skulle undanröjas och ersättas med en månads fängelse. Håkan Hemlin tyckte att det räckte med en varning och överklagade därför tingsrättens beslut.
Citera
2016-11-11, 18:58
Medlem
KnaazMannens avatar
Skvaller:
Jag sprang på Nordman här om dagen på Nya Söderstadion i Stockholm... Såg frisk och kry ut. Hoppas han inte gett upp med musiken.
Citera
2016-11-11, 19:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Skvaller:
Jag sprang på Nordman här om dagen på Nya Söderstadion i Stockholm... Såg frisk och kry ut. Hoppas han inte gett upp med musiken.
Han har väl nyss suttit av lite tid? Kul om det kan vända
Citera
2016-11-12, 03:16
Medlem
Alltså.. jag sitter och tittar på https://www.youtube.com/watch?v=cWEGDOh18XY
och kan inte sluta skratta åt hur dåligt det låter
Citera
2016-11-12, 19:25
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paison
Alltså.. jag sitter och tittar på https://www.youtube.com/watch?v=cWEGDOh18XY
och kan inte sluta skratta åt hur dåligt det låter

Exakt!

Ett riktigt skränande stolpskott med någon jävla påhittad medeltidsdans som liknar fågeldansen.

Tufft att banka på tjejer också...

Hoppas han pundar på igen 110%...
Citera
2019-10-20, 18:47
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Har han skärpt till sig ?
Citera
2020-06-07, 06:44
Avslutad
Är det nån som har koll på hur han är/var i sitt missbruk. Körde han vikingastilen hela vägen eller klädde han bara om sig för inspelningar? Dvs hade han 2 torshammare och skeva kläder på sig eller bytte han om till adidasmjukisar och guldkedja när han handlade av babianerna?
Citera
2020-07-21, 14:16
Bannlyst
felpost
Senast redigerad av one4two 2020-07-21 kl. 14:19. Anledning: fel
Citera
2020-12-28, 22:43
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Ingen som har info hur det går för allas Nordman som slaktade Cohens Hallelujah?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in