2010-06-16, 21:45
Medlem
Chillishs avatar
Lantchips saltade är bara livets underverk
Citera
2010-06-17, 23:13
Medlem
adventure09s avatar
Tycker också lantchips
Citera
2010-06-17, 23:21
Medlem
Rahjas avatar
Brukar pendla mellan Estrellas Onionchips och Sourcreamchips. Ibland lyxar man till det med Walkers Vinegarchips.
Citera
2010-06-17, 23:30
Medlem
DeadBorns avatar
OLW:s supreme tsatziki chips är fruktansvärt goda men tyvär bestämde sig affärerna i min stad att sluta sälja dom för något år sedan. Vet inte ens om dom finns kvar i sortimentet?
Citera
2010-06-17, 23:50
Medlem
VerbalHolograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadBorn
OLW:s supreme tsatziki chips är fruktansvärt goda men tyvär bestämde sig affärerna i min stad att sluta sälja dom för något år sedan. Vet inte ens om dom finns kvar i sortimentet?
Dessa var riktigt goda, men de klådde inte OLW:s Supreme Olive Oil - de var så sjukt jävla goda att jag skulle kunna döda här och nu för en påse. Vet att lays har något liknande som jag mulade i mig i parti och minut när jag var nere i Spanien förra året, får kanske åka tillbaka
Citera
2010-06-18, 00:08
Medlem
DeadBorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerbalHologram
Dessa var riktigt goda, men de klådde inte OLW:s Supreme Olive Oil - de var så sjukt jävla goda att jag skulle kunna döda här och nu för en påse. Vet att lays har något liknande som jag mulade i mig i parti och minut när jag var nere i Spanien förra året, får kanske åka tillbaka

Jodå dom är helt okej dom med men når ändå inte upp till tsatzikichipsens nivå! Det var länge sedan jag å lays chips faktiskt men jag har aldrig varit så förtjust i dom. Vet inte vad det är men jag har för mig att dom kändes väldigt flottiga och smaklösa, Billiga helt enkelt!

Men är det inte själva fan att dom tar bort alla goda chipssmaker och ersätter dom med massor utav knepiga combos, Finns det tex någon som seriöst tycker att sourcreame&bea chipsen är goda?? Saknar tex OLW:s ultimate sourcreame&onion som fanns för kanske tio år sedan.

Överlag så verkar det som att svenskar föredrar mesigt kryddade chips så jag blir överlycklig när man ibland får ett "mongochips" som har tio ggr så mycket krydda på sig
Citera
2010-06-18, 01:19
Medlem
HundslaktarVegas avatar
Citat:

Åh dom var så sjukt goda, synd att dom slutade att säljas.
Citera
2010-06-18, 02:00
Medlem
V1P3Rs avatar
Estrella Hot Sweet Chili
Citera
2010-06-18, 02:26
Medlem
kublai.khans avatar
Är nu inne på Estrellas Schlagerchips med smaken ost och lök.
Sjukt vad goda chips kan vara!
Citera
2010-06-18, 03:14
Medlem
VerbalHolograms avatar
Citat:

Överlag så verkar det som att svenskar föredrar mesigt kryddade chips så jag blir överlycklig när man ibland får ett "mongochips" som har tio ggr så mycket krydda på sig
Jag tycker det är tvärt om, alla smaker OLW och Estrella har smakar för mycket och chipsen är alldeles för tjocka. Lövtunna chips som inte har massa lustiga kryddkombinationer, sour- creamchips avskyr jag verkligen.

Visserligen fungerar det att ha mycket krydda på ibland, såsom just tzatzikichipsen. Men det måste göras rätt helt enkelt!
Citera
2010-06-18, 03:50
Medlem
Perfectkirbys avatar
Jag har börjat få smak för Kettle - Sea Salt and crushed Black Pepper (eller något åt det hållet). Dom kommer i en fräck svart påse också
Citera
2010-06-18, 10:14
Medlem
Lantchips med dillsmak utan tvekan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här