Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Någon som testat olws nya ungsbakade chips? Vad tycker ni? På hemköp hade de smakprov förut av den blå påsen och jag tyckt de var mycket goda, krispiga och bra smak.
Jag fick ett par påsar av en väninna till mig som jobbar i matbutik som provsmak, tyckte att dom var helt okej men inget jag kan tänka mig köpa regelbundet.