2010-06-15, 01:14
  #817
Medlem
Lantchips Gräddfil är nog no.1 tätt efter kommer Estrella´s Sour-cream onion.

Botten: Estrellas peppar chips, passar inte alls.
Citera
2010-06-15, 10:35
  #818
Medlem
loafmasters avatar
OLWs nya Super Grill Chips tillsammans med en het potatissallad är sommarens kombination.
Citera
2010-06-15, 11:48
  #819
Medlem
Bobbo.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
http://www.lantchips.com/SE/produkter/inhemska/lattsaltaded_200g.html

Inte speciellt förtjust i chips men "Svenska Lantchips" är väldigt goda. Knapriga och lagom saltade.

Håller med. Äter inte chips speciellt ofta men ifall jag gör det blir det allt som oftast Lantchips, även lagom storlek på påsen.
Citera
2010-06-15, 12:11
  #820
Medlem
lendrygghs avatar
Gräddfil och lök under Estrellas vingar är hittills ohotad innehavare av guldbucklan.
Citera
2010-06-15, 13:06
  #821
Medlem
Blev igår introducerad till en ny smakupplevelse. Nachochips med jalapenosmak från Eldorado med Salsasås från Eldorado att dippa i. Helt fantastiskt.
Citera
2010-06-15, 15:49
  #822
Medlem
superflash2s avatar
Estrellas Spicy Mexican & Sour Cream and union, starka och helt fantastiska
Citera
2010-06-15, 17:26
  #823
Medlem
Lays barbecuechips, skulle jag säga.
Citera
2010-06-15, 20:58
  #824
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Jag gillar gröna pringels och OLW:s grillchips med holiday-dip.

Redan för 6 år sedan fanns denna som favorit. Grillchips med holiday-dip är svårslaget
Citera
2010-06-15, 21:44
  #825
Medlem
M Nordströms avatar
Dom naturella chipsen är helt klart godast
Citera
2010-06-16, 08:12
  #826
Medlem
Estrellas Thai sweet and chilli är svårslagna och världens godaste chips,dock är Salt&Vinegar också jävla goda.
Citera
2010-06-16, 12:10
  #827
Medlem
cosmic_dancers avatar
Någon som testat olws nya ungsbakade chips? Vad tycker ni? På hemköp hade de smakprov förut av den blå påsen och jag tyckt de var mycket goda, krispiga och bra smak.
Citera
2010-06-16, 13:45
  #828
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Någon som testat olws nya ungsbakade chips? Vad tycker ni? På hemköp hade de smakprov förut av den blå påsen och jag tyckt de var mycket goda, krispiga och bra smak.

Jag fick ett par påsar av en väninna till mig som jobbar i matbutik som provsmak, tyckte att dom var helt okej men inget jag kan tänka mig köpa regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in