2020-05-10, 20:28
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weltoffen
Är det någon som känner till om det finns någon Pringles variant som kan vara värd att prova och som finns i bassortimentet?

Håller med att det finns godare varienter men det är just att de säljs i en hårdare förpackning som är viktigt för mig.

I bassortimentet tycker jag att deras cheese and onion är riktigt fina, likaså Texas bbq
Citera
2020-05-11, 17:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Pringles Original eller Sweet Paprika blandad med en massa piffikrydda.
Citera
2020-05-12, 19:09
Medlem
Topplocks avatar
Estrellas bacon chips är jäkligt goda !
Citera
2020-05-15, 18:21
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
OLW har tydligen ett nytt recept på Grillchips, smakar i princip ingenting längre, man känner en lätt salt-smak bara. Fattar inte hur sånt klarar smaktesten, handlar allt bara om att spara pengar för företag idag?
Kan bara hålla med. Dillen blev snäppet bättre men dessa grill blev ännu mer smaklösa.

Hur svårt ska det vara att marinerad skiten i lök så att det faktiskt smakar något.
Citera
2020-05-16, 00:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
I bassortimentet tycker jag att deras cheese and onion är riktigt fina, likaså Texas bbq
Just Texas bbq tycker jag är så ojämnt kryddad. Vissa gånger är det så mycket krydda att det knappt går att äta, andra så känner man nästan inte smaken. Så är det sällan med andra sorter.
Citera
2020-05-16, 02:48
Medlem
kraniumgranskarens avatar
Västkustchipsen är nog godast, finns i många smaker. Sitter med påsen i högsta hugg just nu: Cheddar och rödlök. Mums!
Citera
2020-05-16, 10:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraniumgranskaren
Västkustchipsen är nog godast, finns i många smaker. Sitter med påsen i högsta hugg just nu: Cheddar och rödlök. Mums!
Cheddar och rödlök, intressant kombination. Kanske provar den ikväll

Testade OLW:s nya Campers delight - Chimichurri. Var faktiskt riktigt god och det fanns en hint av hetta som jag tyckte höjde smaken ytterligare.
Citera
2020-05-29, 03:58
Medlem
Chips då gäller grillchips, både olw och estrella. Linschips gillar jag estrellas sourcream och onion. Stora ostbågar från Estrella gillar jag med samt ostbollar från olw. Hos Pringles gillar jag den gröna sourcream,onion.

Men inget knäcker lökringarna som en gång fanns
Citera
2020-05-29, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forscha
De starka Doritosen är de enda chipsen jag äter. Finns inte någon som utmanar enligt mig!

Hot n chili? Den med svarta påsen`? Isåfall yes håller med
Citera
2020-05-29, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag har på senare tid upptäckt att ICA:s egna chips slår alla andra fabrikat på fingrarna nuförtiden.

Håller med här! Deras grill samt dill är mycket bättre än Estrella och Olws!
Citera
2020-05-30, 15:41
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKaravaj
Håller med här! Deras grill samt dill är mycket bättre än Estrella och Olws!

Och i synnerhet Sourcream onion.
Citera
2020-05-30, 16:55
Medlem
HarryBoiiiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraniumgranskaren

Får diarre varje gång av de där vet inte vad det beror på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in