2019-04-26, 17:49
Medlem
Jon.Holmss avatar
Har börjat gilla Lay’s chips väldigt mycket den senaste tiden, speciellt ”salt & vinegar flavour”. Tyvärr så säljer inte min lokala Ica Lay’s, men Ö&B gör. Tack för det!
Citera
2019-05-02, 22:11
Medlem
Helvete.

Köp Västkust rödlök&cheddar

Next level shit
Citera
2019-05-03, 22:39
Medlem
Casual-Cultures avatar
Chili klaus chips är dom bästa chipsen nu är dom i för säg danska. Är det svenska chips då är det lantchips gräddfil.

Annars är kims chips en klassiker.
Citera
2019-05-07, 03:10
Medlem
Pringles, Layz, Doritos samt Estrella olw. Surcream onion, grill och dill - samt cheeseballz och ostbågar
Citera
2019-06-08, 23:46
Medlem
Elementarts avatar
OLW och Estrella håller ju inte måttet längre, brukar för det mesta köpa Dill-chips och Grill-chips, de har någon konstig slags fett som känns konstig i gommen och jag gillar inte att de ska vara så knapriga som de nu har blivit. Finns det något annat märke som gör bra chips av dessa smaker?
Citera
2019-06-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
OLW och Estrella håller ju inte måttet längre, brukar för det mesta köpa Dill-chips och Grill-chips, de har någon konstig slags fett som känns konstig i gommen och jag gillar inte att de ska vara så knapriga som de nu har blivit. Finns det något annat märke som gör bra chips av dessa smaker?

Håller med om OLW:s och Estrellas försämring. Nästan alla de senaste påsarna har haft någon unken smak. Gammal olja? Har hur som helst bestämt mig för att inte mer köpa dessa märken.
Citera
2019-06-09, 02:22
Medlem
Pansarhyenas avatar
Chips från Estrella och OLW brukar sällan tilltala mig, men tack och lov finns det ju även Pringles och en handfull mindre producenter (och Lidl har ibland riktigt goda chips, om än uppblandade med rent skräp). Därtill kan man givetvis köpa importerade chips över nätet.

Angående det senare är dagens tips: Kettle ridge cut - Chinese spare rib. Gillar du bbq-chips måste du verkligen pröva dessa!

https://www.cooperscandy.com/kettle-ridge-cut-chinese-spare-rib-135g
Citera
2019-06-09, 09:21
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Chips från Estrella och OLW brukar sällan tilltala mig, men tack och lov finns det ju även Pringles och en handfull mindre producenter (och Lidl har ibland riktigt goda chips, om än uppblandade med rent skräp). Därtill kan man givetvis köpa importerade chips över nätet.

Angående det senare är dagens tips: Kettle ridge cut - Chinese spare rib. Gillar du bbq-chips måste du verkligen pröva dessa!

https://www.cooperscandy.com/kettle-ridge-cut-chinese-spare-rib-135g

Vilken guldgruva med chips på länken! Tack för tipset!
Citera
2019-06-11, 20:04
Avslutad
Chips? Nä ostkrokar ska det ju va jävla för fan i jävla helvete!

Men om jag nu måste krafsa på chipshyllan bliur det antingen grillchips eller nej dem ställer jag tillbaka
jag hade tagit Cheez Balls.

Man säger fn inte ostbågar!
Citera
2019-06-15, 23:50
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Man säger fn inte ostbågar!

Tanken att läsa på förpackningen har aldrig slagit dig, eller?
Citera
2019-06-16, 01:16
Medlem
Pre 1914s avatar
Har Estrella slutat med sina vanliga ostbågar? De var helt annorlunda än olw's men trevliga som omväxling.
Citera
2019-06-16, 01:22
Medlem
F.Hansens avatar
https://www.estrella.se/produkter/graddfil-och-lok/

Västkust chips gräddfil och lök.

Hårda, crunchiga, bra smak.

Bra produkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto