2014-07-01, 23:08
Medlem
Pringles, sour cream & onion. Favorit sedan ca 20år.
Citera
2014-07-01, 23:10
Bannlyst
chips är ingen hit hos mig, men när jag väl får en glupskhet så öär det grillchips eller sourcream, det ska ätas med Marabou choklad schweizer nöt.
Citera
2014-07-04, 01:04
Medlem
Scamps avatar
Grillchips är en ny favorit hos mig. Har ätit mig less på sourcream & onion samt pringles.
Senast redigerad av Scamp 2014-07-04 kl. 01:07.
Citera
2014-07-04, 01:06
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Ugnsbakade sourcream and onion är inte att leka med! Oj oj oj, ska handla imorgon, blir nog en påse då.
Citera
2014-07-04, 02:54
Medlem
bluecars avatar
OLW's franska örter var väldigt goda, dom saknar jag :/ och deras ugnsbakade italian cheese.

Estrellas nya sourcream & spanish pepper, och grill & vitlök kör jag med nu, passar bra ihop med dipp.

Doritos sweet chilli är inte heller helt fel, välkryddade dessutom
Citera
2014-07-06, 17:40
Medlem
För mig är det smått omöjligt att säga för jag ändrar mig varje dag men några jag återkommer till är Estrellas Sweetchili-chips, riktigt god krydda i kombination med finräfflingen! Jag saknar dock Estrellas Less Fat-serie, de var perfekt knapriga och hade mycket krydda.
Citera
2014-07-08, 20:42
Medlem
narkochipss avatar
Vickningschips är alltid givet med en god dipp till - Tzatsiki till exempel är en mycket bra sådan!

Sedan Sourcream & Onion funkar alltid (Olws sort då Estrellas knappt är ätbara längre),
Sourcream Ranch är mycket goda också (synd att dessa knappt existerar längre)
Yoghurt Jalapeno likaså, finns många chipssmaker som är goda, förutom såna som varma mackor, kyckling, kebab och såna smaker som knappt smakar något sen finns det ett par chips, vet ej vad dessa hette då jag blev bjuden på dom, men tror det var någon form av lantchips, vet dock inte smaken, men var oerhört goda. Får leta mig fram i chipshyllorna Lantchips överhuvudtaget är gott.
Citera
2014-07-10, 19:40
Medlem
Jag föredrar nog Estrellas Sourcream & Onion.
Citera
2014-07-11, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narkochips
Vickningschips är alltid givet med en god dipp till - Tzatsiki till exempel är en mycket bra sådan!
[...]
Lantchips överhuvudtaget är gott.
Hur många chips jag än köpt är lantchips med gräddfil samt vickningschips det bästa jag testat, fungerar alltid!
Citera
2014-07-11, 12:01
Medlem
Timpsiiis avatar
Vet någon var man kan få tag i OLWs ugnsbakade chips i Stockholms innerstad? Hittar aldrig dessa numera, inte ens på Maxi eller Forum, förutom i Skåne typ. Finns de inte i Stockholm?
Citera
2014-07-12, 23:25
Medlem
SteveAngellos avatar
Lay's cheese & onion. Synd att dom är svåra att hitta
Citera
2014-07-19, 10:10
Medlem
MrWilsons avatar
Föll för polska chips för ett tag sedan inhandlade på EG's i Tumba/Alby.
Minns inte vad de heter men det var röda påsar och fanns i smakerna Cheese samt Chili.
Båda smakerna var rejält goda må jag säga. Det är riktigt ledsamt när polska chips håller högre klass än svenska dito.
Gå bara till Snackshyllorna så hittar ni chipsen.

Chilin var faktiskt riktigt stark, Starkare än jag förväntat mig.
Ostsmaken på Cheese-chipsen var ganska stark den också.
Kan även tillägga att de var härligt krispiga också.

Håll utkik efter de chipsen om ni rör er i de krokarna.
Senast redigerad av MrWilson 2014-07-19 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in