2012-02-15, 21:47
Medlem
Bertings avatar
Provade på Estrellas BBQ-chips häromdagen, helt ok, barbequekryddning på svenskt vis, så som man vill att bbq ska smaka. Stora fina räfflade chips i påsen. Kommer nog att köpa dem igen.
Citera
2012-02-16, 18:59
Medlem
Jag tycker helt klart att Lays gör de godaste chipsen, total utklassning.
Citera
2012-02-18, 11:38
Medlem
fox24s avatar
sour cream onion
Citera
2012-02-18, 11:39
Medlem
gulaLejonets avatar
potatis chips med dipp.... mmmmmm
Citera
2012-02-18, 14:26
Medlem
SiSeniors avatar
Svenska lantchips Gräddfil. Synd att påsarna är så små
Citera
2012-02-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Svenska lantchips Gräddfil. Synd att påsarna är så små

inte bra för gymmet att käka chips

ont: dem där kebabchipsen var rätt smaskiga!
Citera
2012-02-22, 07:27
Medlem
Svenska lantchips Gräddfil Är Goodast!. Kebabchipsen och American BBQ Sourcream. Smakar helt överjävligt illa. bbq? swettig bbw borde vara en bra liknelse. och kebaben, kebab? var är kebaben? bläää.
Citera
2012-02-22, 07:33
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NavierStokes
Dom godaste chipsen var, precis som trådstartaren skrev, OLWs lövtunna pepparchips.

Godast av dom kvarvarande vetefan, jag varierar mig och köper bland annat: OLWs Dill och Gräslök, OLWs Sourcream & Onion (varierar lite beroende från påse till påse hur goda dom är), OLWs Salt & Vinegar men även ibland Pringles Sea Salt & Black Pepper. Dom har i alla fall en smak som lite grann påminner om OLWs utdöda pepparchips.

Estrellachips brukar jag undvika, har fördomar om dom. Jag har fått för mig att dom är gjorda av sämre, ibland grön, potatis.

Du bör ju prova Estrellas salt & vinegar. Även om något chips är grönt i påsen så är smaken överlägsen dom tämligen tama OLW chipsen. När det gäller salt och vinäger så är Estrellas klart överlägsen OLW i mitt tycke.
Citera
2012-02-23, 18:38
Medlem
tommylulls avatar
Doritos - Sweet Chili Pepper

UTAN TVEKAN!
Citera
2012-02-24, 13:14
Medlem
NavierStokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Du bör ju prova Estrellas salt & vinegar. Även om något chips är grönt i påsen så är smaken överlägsen dom tämligen tama OLW chipsen. När det gäller salt och vinäger så är Estrellas klart överlägsen OLW i mitt tycke.
Jag har testat Estrellas, när OLW Salt & Vinegar dök upp i mysmatchen testade jag den också. I min mun smakar OLWs bättre.
Citera
2012-02-24, 14:42
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NavierStokes
Jag har testat Estrellas, när OLW Salt & Vinegar dök upp i mysmatchen testade jag den också. I min mun smakar OLWs bättre.

Du ser, tycke och smak. Själv tycker jag OLW's var tämligen tam i smaken. Men dom var ju givetvis inte äckliga.
Citera
2012-02-24, 15:04
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Har ni någon favvo. smak på chipsen??
Tyvärr har dom slutat tillverka min favorit, "Lövtunna pepparchips från OLW"
Finns bara "räfflade från Estrella" :mad:
Så man får väl nöja sig med "Creamy pepper"

ESTELLE
Citera