Provade på Estrellas BBQ-chips häromdagen, helt ok, barbequekryddning på svenskt vis, så som man vill att bbq ska smaka. Stora fina räfflade chips i påsen. Kommer nog att köpa dem igen.
Svenska lantchips Gräddfil Är Goodast!. Kebabchipsen och American BBQ Sourcream. Smakar helt överjävligt illa. bbq? swettig bbw borde vara en bra liknelse. och kebaben, kebab? var är kebaben? bläää.
Dom godaste chipsen var, precis som trådstartaren skrev, OLWs lövtunna pepparchips.
Godast av dom kvarvarande vetefan, jag varierar mig och köper bland annat: OLWs Dill och Gräslök, OLWs Sourcream & Onion (varierar lite beroende från påse till påse hur goda dom är), OLWs Salt & Vinegar men även ibland Pringles Sea Salt & Black Pepper. Dom har i alla fall en smak som lite grann påminner om OLWs utdöda pepparchips.
Estrellachips brukar jag undvika, har fördomar om dom. Jag har fått för mig att dom är gjorda av sämre, ibland grön, potatis.
Du bör ju prova Estrellas salt & vinegar. Även om något chips är grönt i påsen så är smaken överlägsen dom tämligen tama OLW chipsen. När det gäller salt och vinäger så är Estrellas klart överlägsen OLW i mitt tycke.
Du bör ju prova Estrellas salt & vinegar. Även om något chips är grönt i påsen så är smaken överlägsen dom tämligen tama OLW chipsen. När det gäller salt och vinäger så är Estrellas klart överlägsen OLW i mitt tycke.
Jag har testat Estrellas, när OLW Salt & Vinegar dök upp i mysmatchen testade jag den också. I min mun smakar OLWs bättre.
Har ni någon favvo. smak på chipsen??
Tyvärr har dom slutat tillverka min favorit, "Lövtunna pepparchips från OLW"
Finns bara "räfflade från Estrella" :mad:
Så man får väl nöja sig med "Creamy pepper"