Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Låter ju snarare som att det är problem med webbläsarn än med sidan.
Tror ja med. Men sidan funkar assnice. Opera krashar inte mera efter en uppdatering
Citera
2010-08-17, 18:12
Medlem
miszks avatar
När kommer det inloggning så att man kan kommentera också?
Citera
2010-08-17, 20:03
Medlem
JagSkrevs avatar
Funkar inte för mig Det är bara vitt.

Edit: Funkade fint med Opera, vad tänkte jag med när jag testade med Internet Explorer?
Citera
2010-08-18, 14:38
Medlem
wearcapeflys avatar
Skitbra, detta är en utveckling jag är väldigt nöjd med. Jag rullar iPhone och vill bara tipsa att de som inte redan gjort det trycker på plustecknet i safari och sparar ner sidan på hemskärmen. På så sätt försvinner safari-wrappern och sidan blir plötsligt som en egen app.

För övrigt så skymtade jag både heta och nya ämnen i förbifarten på något underforum, för att sedan vara spårlöst försvunna. Lider jag av feberdrömmar eller håller ni på och implementerar dessa funktioner?

Edit: Vilken liten teletubbie jag är. funktionerna finns ju redan

Bra gjort
Citera
2010-08-24, 14:24
Medlem
cheeffs avatar
Då har man testat det lite och finns inte mycket ont att säga. Flyter på jävligt bra och det är enkelt att läsa. Det som jag dock tycker är mindre bra (hoppas det inte är jag som gör något fel nu bara) är att man inte kan navigera med browsern, man måste använda "gå tillbaka" osv på själva sidan. Vet inte hur många gånger jag tryckt "gå tillbaka" bara för att komma till adressen jag var på innan flashback.org/m

Men det kanske bara är så i betan?
Citera
2010-08-24, 16:35
Medlem
Funkar finfint på första versionen av iPod Touch, väldigt rent och stilrikt, tummen upp!
Citera
2010-08-24, 19:58
Medlem
kalle.bs avatar
Måste säga att det är mycket bra att ni gjorde detta. Återkommer om jag stöter på problem.

EDIT: Tycker vanlig länkning är ett bättre sätt än att använda javascript som ni gör. Går inte att bokmärka specifika forumdelar eller länka till andra med denna lösning.
Senast redigerad av kalle.b 2010-08-24 kl. 20:01.
Citera
2010-08-29, 23:04
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Här har man lyckats, riktigt nöjd. Nu har man FB med sig vart man än går
Citera
2010-08-30, 16:09
Medlem
Carelesss avatar
Nu är jag så grymt oteknisk, att jag inte kan ta reda på detta själv. Ungefär hur stor (kB) är en sida på flashback? Samt, finns det några planer på att fixa inloggning?
Citera
2010-08-30, 17:17
Medlem
BossesPizzerias avatar
En sak som jag saknar just nu är att backknappen inte går att använda på androidmobiler.
Citera
2010-09-01, 12:10
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Sitter just nu och surfar med nin iPhone. Ville skriva ett inlägg men fattade inte hur man gör. Så var tvungen att öppna browsern.
Citera
2010-09-01, 18:15
Medlem
Bambuelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Sitter just nu och surfar med nin iPhone. Ville skriva ett inlägg men fattade inte hur man gör. Så var tvungen att öppna browsern.

Det är bara en beta än så länge, så inloggning funkar inte än.

Men visst funkar det grymt på min Ipod Touch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in