Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2010-08-23, 09:08
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Vilken glidare, ha ha

Undra om någon sålt sitt konto till honom?
Citera
2010-08-23, 11:43
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Woho, jag blev ju precis 10kr rikare. Han skulle få 3st 1000+ konton för 200kr, men han ville inte föra över pengarna först så jag fick 10kr av honom för att "han skulle visa att han var seriös"
Aja, han verkar vara en jävligt dum person iallafall, hoppas kan skriver i tråden snart, Karl, det var tur att du inte mördade den där flickan som du pratade om iallafall, lycka till med att hitta konton.

Jag är tvungen att säga att jag nog skulle ha svårare att ta honom seriöst efter en sådan transaktion^^ Underbart gjort korq!

Dain-Bramage: Fint, underhållande läsning.

Hm, man kanske skulle skrivit något i stil med "Äh, han verkar ju vara en trevlig typ, bra priser och ärlig! Har ni sett hans nya sida? Testa!!" kunde ju fått några trevliga reaktioner men med risken att man inte tas seriöst mer...
Citera
2010-09-02, 13:42
Medlem
martiness avatar
Hahaha vilka sköna regler han har !

Han säljer inte till folk under 10 år ! Skönt att vi äntligen fått langare som tar sitt ansvar och inte säljer till vem som helst !!

Prislistan:

Hahaha sexbetalning
Citera
2010-09-02, 13:55
Medlem
oj herregud ,. hoppas mer eller mindre på att han själv blir betald i "natura" och uppremmad av nån 50årig finnig,långhårig amfetaminist under några dagar .

ska försöka hålla ett öga på killen i framtiden hoppas det blri en lång rolig följetong tråd om det här stolpskottets äventyr
Citera
2010-09-02, 18:22
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är ju möjligt, men med ett modkonto så skulle ju hans bluff bara avslöjas tidigare tycker man. ÅnkelGunnar som kliver in och grönar en drogförsäljare eller liknande, skulle ju inte se suspekt ut
Asch det har ju hänt tidigare, den shoppen scammade f.ö. Moderatorns inlägg blev mystiskt nog borttagna trots att det inte bröt mot några regler, det är å andra sidan suspekt
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in