Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-13, 11:01
Medlem
Ursas avatar
Hur kommer det sig att människor som skriver om problem i stil med att
'Hjälp mig, jag har så stor kuk och alla sextonåringar i min dotters klass vill knulla mig'
faktiskt genererar fler sympatiserande svar än problem som påminner om verklighet, t ex
'Jag har svårt att få erektion, vad ska jag göra'
?
Citera
2004-05-13, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
'Hjälp mig, jag har så stor kuk och alla sextonåringar i min dotters klass vill knulla mig'
faktiskt genererar fler sympatiserande svar än problem som påminner om verklighet, t ex
?
jag tror det beror på den generaliserande uppväxten som den genomsnittlige ungdomen vanligtvis får växa upp i, och den atomiserande klyftan mellan killar o tjejer o att killar oftare är grovare i munnen..
Ärligt talat, seriösa frågor som "jag har svårt o få erektion" passar inte på flashback, när de ställs så tar man inte problemet på allvar för det verkar vara ett skämt
Citera
2004-05-13, 14:47
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
Ärligt talat, seriösa frågor som "jag har svårt o få erektion" passar inte på flashback, när de ställs så tar man inte problemet på allvar för det verkar vara ett skämt

Det är ju ganska tragiskt om välfärd, yttrandefrihet och demokrati ska innebära att man begränsar sin kommunikation till flams och egobyggande.
Citera
2004-05-13, 16:37
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
?

Jag håller inte med om att det är så. Möjligen är det lite så på sex- och samlevnads forumet, men inte på FB generellt. Tvärt om, blir jag ofta förvånad över de välformulerade och seriösa svar som FB-folk skriver med det uppenbara syftet att hjälpa folk med olika typer av problem.

Citat:
Det är ju ganska tragiskt om välfärd, yttrandefrihet och demokrati ska innebära att man begränsar sin kommunikation till flams och egobyggande.

Passa dig, hobbymisantrop, så att du inte slutar som Stanislaw Lem, jag ser farliga likheter mellan era citat

Citat:
Ursprungligen postat av Stanislaw Lem
I always used to hope, that the world advances in the right direction. Now I've lost that hope. People make filthy things with the freedom they regained.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in