Jag vet inte om denna tråd ligger rätt, är helt vilsen i allt vad som heter teknologi och data att göra.
Jo, igår när jag skulle gå in på Eniro och kolla på en karta så råkade jag få grepp om aktivitetsfältet och dra upp den ändå upp till överkanten. se bild ; http://img245.imageshack.us/img245/6932/skevtr.png
Satt nog och jävlades på i över 3h för att rätta till det, men eftersom mina kunskaper om IT ligger på en 2-årings nivå så lyckades jag inte
Klicka på en "ledig yta" på aktivitetsfältet, dvs. en plats som inte upptas av öppna program osv.
Håll in knappen och dra ned till nedre delen av skärmen (antar att det är där du vill ha den).
Fungerar inte det bör du kontrollera att aktivitetsfältet är upplåst.
Högerklicka på en ledig yta på aktivitetsfältet och kontrollera att inte "Lås aktivitetsfältet" är ibockad (alternativt "Lock the Taskbar" om du har engelskt OS).
Klicka på en "ledig yta" på aktivitetsfältet, dvs. en plats som inte upptas av öppna program osv.
Håll in knappen och dra ned till nedre delen av skärmen (antar att det är där du vill ha den).
Fungerar inte det bör du kontrollera att aktivitetsfältet är upplåst.
Högerklicka på en ledig yta på aktivitetsfältet och kontrollera att inte "Lås aktivitetsfältet" är ibockad (alternativt "Lock the Taskbar" om du har engelskt OS).
Såja!!
Fungerade kanonbra, blir till att låsa fast aktivitetsfältet direkt nu.