2010-08-05, 23:00
Medlem
Orzions avatar
Jag startade tidigare en tråd om hjälp med en speldator men efter en del övervägningar har jag beslutat att helt enkelt behålla min vällfungerande stationära dator och spela på den, dock behöver jag fortfarande en bärbar dator till studierna.

Då den skall användas till studier skall den vara tyst, lätt och bra att skriva mycket på och lätt dvs inte väga särkilt mycket storlek 12-15.6 men gärna runt 13-14. Kommer även se en del film på den. Priset är relativet irrelevant den skall helt enkelt vara prisvärd för det jag efterfrågar.

Så någon som har några bra tips att rekommendera?
Citera
2010-08-05, 23:12
Medlem
Macbook? =)
Citera
2010-08-05, 23:16
Medlem
anooonyms avatar
Jag köpte en begagnad för ~2k. Skitbra dator för surf och skolsaker. Varför lägga ut multum på en dator sin endå inte kommer att kräva mer än vad en billigare klarar?

HP Compaq 6xxx serien talar jag om. Skitbra datorer.
Citera
2010-08-05, 23:17
Medlem
Macbook/Macbook Pro "13".
Citera
2010-08-06, 00:12
Medlem
Jag har använt en HP EliteBook 6930p i skolan. Den har funkar jättebra för office, lättare spel, surf och film. Sedan en batteritid på 5h är riktigt skönt!
Citera
2010-08-06, 18:45
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mstaren
Macbook? =)

Har funderat på det men den är rätt dyr och har hört att den har en del värmeproblem dessutom har jag aldrig använt mac innan och har kvar min stationära windows dator så är rädd att det skall bli krångligt och förvirrande med att köra två olika system.
Citera
2010-08-07, 13:00
Medlem
Orzions avatar
Har funderat på någon av Vaio de verkar bra att skriva på och vara tysta samt inte allt för varmma någon som har något att säga om Vaio som märke?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in