Jag kan ju givetvis inte komma åt PMs som jag raderat, det är ju bara logiskt. Men skulle man kunna få fram nicket på en användare som jag har PMat med tidigare? Alltså inte hela PMs eller antal utan bara namn på mottagaren. Mods kanske inte kan se detta men admin eller liknande (om det nu går alls).
En fundering jag haft ifall man skulle behöva veta någon gång
Jag kan ju givetvis inte komma åt PMs som jag raderat, det är ju bara logiskt. Men skulle man kunna få fram nicket på en användare som jag har PMat med tidigare? Alltså inte hela PMs eller antal utan bara namn på mottagaren. Mods kanske inte kan se detta men admin eller liknande (om det nu går alls).
Rimligen tas väl backuper med jämna mellanrum, men jag har väldigt svårt att se varför någon tekniker öht skulle bemöda sig med att hjälpa till i denna situation.
Den enda lilla chansen som finns är om man upptäcker det omgående och då kan lyckas att backa tillbaka till meddelandet.
Sedan finns det ju separata skärmdumpningsprogram som då dumpar skärmen med jämna mellanrum.