Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-05, 01:54
Medlem
Farbror Fazers avatar
Jag kan ju givetvis inte komma åt PMs som jag raderat, det är ju bara logiskt. Men skulle man kunna få fram nicket på en användare som jag har PMat med tidigare? Alltså inte hela PMs eller antal utan bara namn på mottagaren. Mods kanske inte kan se detta men admin eller liknande (om det nu går alls).

En fundering jag haft ifall man skulle behöva veta någon gång
Citera
2010-08-05, 10:16
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Jag kan ju givetvis inte komma åt PMs som jag raderat, det är ju bara logiskt. Men skulle man kunna få fram nicket på en användare som jag har PMat med tidigare? Alltså inte hela PMs eller antal utan bara namn på mottagaren. Mods kanske inte kan se detta men admin eller liknande (om det nu går alls).

Nej, så du får hålla reda på dina brevvänner. =)
Citera
2010-08-05, 10:51
Medlem
epost72s avatar
Rimligen tas väl backuper med jämna mellanrum, men jag har väldigt svårt att se varför någon tekniker öht skulle bemöda sig med att hjälpa till i denna situation.

Den enda lilla chansen som finns är om man upptäcker det omgående och då kan lyckas att backa tillbaka till meddelandet.

Sedan finns det ju separata skärmdumpningsprogram som då dumpar skärmen med jämna mellanrum.
Citera
2010-08-05, 15:33
Medlem
L.A.s avatar
Citat:

Får man fråga varför du skulle vilja veta det?
Citera
2010-08-05, 15:40
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.
Får man fråga varför du skulle vilja veta det?

Det säger jag väl rätt klart? Om jag vill skicka PM till någon som jag pratat innan med men inte minns nicket på t.ex
Citera
2010-08-05, 16:02
Medlem
L.A.s avatar
Citat:
Det säger jag väl rätt klart? Om jag vill skicka PM till någon som jag pratat innan med men inte minns nicket på t.ex
Varför raderade du PM:et då?
Citera
2010-08-05, 18:36
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.
Varför raderade du PM:et då?

Varför gör någon människa misstag alls? Du kanske är den nye jesus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in