Citat:
Ursprungligen postat av
Fnurra-pa-traden
Det är omöjligt att sikta med en pistol på några meters avstånd med en handduk eller liknande över.
Inga tygfibrer hittades i skallen eller skadorna som borde slitits med.
Absolut
Jag säger ju att han inte kunde sikta och träffa henne på håll, han måste ha varit inpå henne och varför skulle man hitta något från kudde eller vad det nu var om det var något? Man har inte hittat något.
Ingen krutlukt i sovrummet osv,
Det skulle ligga närmre till hands att hon blev mördad på annat sätt om mm då bortser från det saknade vapnet och skotthålet i panelen.
Kanske blev hon inte skjuten i sängen öht menar du?
Då har vi ju paketet med sängkläder etc som talar emot det, men visst kan det ha blivit ett skotthål tidigare eller så missade han? Han sköt och missade, har ihjäl henne med något vasst och då i halsen eller skallen, sedan gör han sig avvred pistolen av okänd anledning.
Förklara hur du tänker för jag blir nyfiken här.
Eventuellt då är hon först Strypt/slagen medvetslös och skuren i halsen så blodet pumpades ut i sängen och sedan detta med huvudet och skotten så skrev jag om det igår.
Jämför med andra fall så kan GM ha skjutit efter att ha skadat henne, gjort henne försvarslös på något vis men inte död.. Så skott för att hon verkligen skulle vara död, som med Caroline?
Han kan ha tvättat henne, som Vachtereya.
Ja, GM kan ha gjort vad fn som helst egentligen..