2011-04-04, 14:44
Medlem
Kams avatar
Som du märker så blev vi glada när du gav dig till känna. Det beror nog till stor del på att vi länge undrat hur den misstänkte egentligen är, och att vi hoppades att du skulle kunna ge oss någon ledtråd. Tror du själv att han är oskyldig? Tycker du att han åldrats sedan han kom till dig? Vi tyckte ju det av fotot att döma. Det måste ju tära på dig med denna ovisshet.
Citera
2011-04-04, 14:49
Medlem
maskrooss avatar
jag vet som sagt inte mer om vad som hänt m än någon annan. Jag vet bara det som skrivits här inne och nyheterna. Jag vet inte riktigt vad jag tror, tycker de borde kunna hitta hennes kropp
Citera
2011-04-04, 14:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
jag vet som sagt inte mer om vad som hänt m än någon annan. Jag vet bara det som skrivits här inne och nyheterna. Jag vet inte riktigt vad jag tror, tycker de borde kunna hitta hennes kropp
Har F sagt något om vad han tror kan ha hänt M?
Citera
2011-04-04, 14:52
Medlem
Finlisas avatar
Citat:

Har inte f berättat nåt för dej? Tror du att Marina är död?
Citera
2011-04-04, 14:55
Medlem
maskrooss avatar
mina festfoton som rubbergirl så snällt trollat fram ger en orättvis bild av f. Alla bilder jag lagt ut på honom är från fester, och jag vet inte hur det är med er men jag ser inte riktigt pigg och kry ut jag heller när ja är onykter
Citera
2011-04-04, 14:59
Medlem
Kams avatar
Har du någon aning om varför de valt att hämta in honom nu igen? Har han kompisar som kan ha spridit konstiga rykten som polisen nappat på direkt? Nån som han t ex blivit osams med?
Citera
2011-04-04, 14:59
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
mina festfoton som rubbergirl så snällt trollat fram ger en orättvis bild av f. Alla bilder jag lagt ut på honom är från fester, och jag vet inte hur det är med er men jag ser inte riktigt pigg och kry ut jag heller när ja är onykter

du får jättegärna lägga ut en bild som du tycker är f rättvis, vill du det?
Citera
2011-04-04, 15:02
Medlem
maskrooss avatar
jag vet inte varför han är intagen igen. Han har endast haft kontakt med folk här i Värmland det senaste halvåret.
Citera
2011-04-04, 15:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
jag vet inte varför han är intagen igen. Han har endast haft kontakt med folk här i Värmland det senaste halvåret.
Har polisen haft någon kontakt med honom? Har polisen frågat dig något?
Citera
2011-04-04, 15:13
Medlem
Kams avatar
Hade han kvar grejer i Marinas hus? Har han fått möjlighet att hämta det? Eller har de som bor där nu packat ihop och ställt det nånstans?
Citera
2011-04-04, 15:17
Medlem
maskrooss avatar
jag och f har varit och hämtat det mesta av hans grejer i huset. De saker han inte fick med sig vet jag inte var de är just nu
Citera
2011-04-04, 15:21
Medlem
Kams avatar
Citat:
jag och f har varit och hämtat det mesta av hans grejer i huset. De saker han inte fick med sig vet jag inte var de är just nu
Det var väl skönt...att inte behöva hämta hos nya hyresgästerna. Syntes det mycket av polisens undersökningar där? Var det inte läskigt att vara där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in