Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
Förstår inte hur ni kan sitta och skriva all den här skiten!
Känner Marina VÄL, och det är så mycket skit som kommer ut här som ni inte ha en aning om är sant.
Håller med ovan... Hon var en underbar tjej, och
om hon gillade lite hårdare tag i sängen så har det inget med det här att göra... hur många gör inte det? Hur många av er som sitter här inne och inte har ngt bättre för som oxå gillar det??? Har ni misshandlat era sambon eller era barn??? I så fall kanske vi ska luska lite om er på facebook m.m...
Marina har ju lagt ut att hon är med där i faccebook så det är väl inget hemligt dubbelliv? Snarare tvärtom!!!
Hon är fruktansvärt omtänksam, och jag vet hur barn kan vara... klart de kan stoppa saker i munnen... tror verkligen inte på det ni har skrivit om henne. Men däremot om honom. Har träffat honom och jag tror nog att hon velat hjälpa honom men försökt bli av med honom sen minst ett år tillbaka! Han har säkert hotat med självmord som många andra som mår dåligt när någon lämnat dom.
Gör ngt vettigt av den här sidan istället!!!
Skridskotjejen som känt Marina sen vi var små!!!
Har du verkligen sett och känt till precis
allt om Marina ?. Du kanske inte
velat se ??
Hon var lite mer intresserad av "hårdare tag" anser jag än de "medelsvenssons" som ger sin partner daskar på stjärten medan de knullar. Hon var
registrerad på ett forum särskilt för de inom BDSM.-"världen". Där hon inte bara beskriver sig som dominant utan också
sadist.
Och det där "med barnet" var en sak som gick till
domstol där de dömdes. Att binda ihop armarna på en fem-åring med först gaffatejp och sedan dessutom gladpack ovanpå för att sedan till råga på allt
ta kort på det. Och detta för att barnet inte skulle stoppa saker i munnen. Ursäkta mig, men detta låter inte som ett normalt beteende för mig.
EDIT: Och gaffa tejp är ju inte direkt något som man tejpar ihop julklappar med.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vävtejp