2010-08-06, 21:16
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
Men däremot om honom. Har träffat honom och jag tror nog att hon velat hjälpa honom men försökt bli av med honom sen minst ett år tillbaka! Han har säkert hotat med självmord som många andra som mår dåligt när någon lämnat dom.

Gör ngt vettigt av den här sidan istället!!!

Skridskotjejen som känt Marina sen vi var små!!!

Nå, men då har du träffat honom och vet mer. Du kanske kan berika vårt vetande om honom?
Citera
2010-08-06, 21:17
Medlem
Manians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Varför inte? Kan du utveckla resonemanget?

Resonemanget är inte värre än att det är ju inte så vanligt med styckmord. Och tror inte att polisen kunnat hålla det hemligt om de hittar en del av kroppen. Så resonerade jag. Och om man hittat kroppsdelen för flera dagar sen så kan man ju med ganska stor säkerhet säga att hon antagligen inte var i livet. Och tidigare spekulerades det väl i människorov? Då tror man ju att det finns en chans att hon är i livet. Och då har hon antagligen alla sina kroppsdelar med sig. Nej blodspår gissar jag på. Baserat på att jag inte kan komma på nåt annat.
Citera
2010-08-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Mycket möjligt. Och om han nu var missbrukare av något slag så kanske hon inte bara bistod med mat och husrum till honom, utan även finansierade hans drogbruk.Mot löftet, möjligen ett outtalat sådant, att han var med på hennes dominant-sadistiska lekar.

Aktiviteterna kan dessutom med tiden ha blivit råare och råare. Jag menar, samtidigt som hennes kärlek mot de hon tyckte om kunde vara enorm och äkta, så verkar hon vara kapabel till yttersta hat mot de som hon ogillar. Och denna pojkvän ville hon väl göra slut med vad jag förstår.Pojkvännen blev väl till slut en ren leksak för henne.

Kan förresten undra vad de hittar i MJ:s datorer ??.

Skit... lilla vän... sök hjälp!!! Vad får du allt ifrån???
Sjuka hemsidor och film eller???
Citera
2010-08-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Nå, men då har du träffat honom och vet mer. Du kanske kan berika vårt vetande om honom?

Ni har verkligen inget liv... det här är ju inte sant!

Om det är något skumt med ngn så är det med er.... Ge mig hela historien om era liv så får vi se....
Citera
2010-08-06, 21:25
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Skit... lilla vän... sök hjälp!!! Vad får du allt ifrån???
Sjuka hemsidor och film eller???

OK. Fakta i stället då: Vad är det för "säreget vapenintresse" hon har t ex?
Citera
2010-08-06, 21:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Om det är något skumt med ngn så är det med er.... Ge mig hela historien om era liv så får vi se....
Ingen skriver om skumma saker, om man inte tycker att en försvunnen kvinna är skumt...

(efter anklagelser mot oss alla kanske Du kan vara vänlig att bevisa att du inte trollar?)
Citera
2010-08-06, 21:29
Medlem
relativs avatar
Citat:

Vad vet du om FS? Tror du att han har gjort det?

Beklagar att du får läsa en del skit i den här tråden, men försök att inte ta åt dig. De flesta vill inget ont, utan är bara nyfikna. Givetvis betyder inte ett medlemskap på Darkside att man är nåt pervo de luxe, men håll med om att den där grejen med att binda fast och fotografera barnet var lite skumt.
Citera
2010-08-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ingen skriver om skumma saker, om man inte tycker att en försvunnen kvinna är skumt...

(efter anklagelser mot oss alla kanske Du kan vara vänlig att bevisa att du inte trollar?)

Vad menar du? Skumma saker? Nä skumma personer om du läser "tråden"...
Trollar? Nu är vi där igen... kom ner till verkligheten.
Citera
2010-08-06, 21:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Du vet vad "trolla" betyder vad? Att på nätet utge sig för att vara någon annan än den man är för att vilseleda och/eller få uppmärksamhet...

Mig veterligen befinner jag mig i verkligheten; ont i halsen, snorig och nyser i ett...
Citera
2010-08-06, 21:36
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Förstår inte hur ni kan sitta och skriva all den här skiten!
Känner Marina VÄL, och det är så mycket skit som kommer ut här som ni inte ha en aning om är sant.
Håller med ovan... Hon var en underbar tjej, och om hon gillade lite hårdare tag i sängen så har det inget med det här att göra... hur många gör inte det? Hur många av er som sitter här inne och inte har ngt bättre för som oxå gillar det??? Har ni misshandlat era sambon eller era barn??? I så fall kanske vi ska luska lite om er på facebook m.m...
Marina har ju lagt ut att hon är med där i faccebook så det är väl inget hemligt dubbelliv? Snarare tvärtom!!!
Hon är fruktansvärt omtänksam, och jag vet hur barn kan vara... klart de kan stoppa saker i munnen... tror verkligen inte på det ni har skrivit om henne. Men däremot om honom. Har träffat honom och jag tror nog att hon velat hjälpa honom men försökt bli av med honom sen minst ett år tillbaka! Han har säkert hotat med självmord som många andra som mår dåligt när någon lämnat dom.

Gör ngt vettigt av den här sidan istället!!!

Skridskotjejen som känt Marina sen vi var små!!!

Har du verkligen sett och känt till precis allt om Marina ?. Du kanske inte velat se ??

Hon var lite mer intresserad av "hårdare tag" anser jag än de "medelsvenssons" som ger sin partner daskar på stjärten medan de knullar. Hon var registrerad på ett forum särskilt för de inom BDSM.-"världen". Där hon inte bara beskriver sig som dominant utan också sadist.

Och det där "med barnet" var en sak som gick till domstol där de dömdes. Att binda ihop armarna på en fem-åring med först gaffatejp och sedan dessutom gladpack ovanpå för att sedan till råga på allt ta kort på det. Och detta för att barnet inte skulle stoppa saker i munnen. Ursäkta mig, men detta låter inte som ett normalt beteende för mig.

EDIT: Och gaffa tejp är ju inte direkt något som man tejpar ihop julklappar med.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vävtejp
Senast redigerad av Celeron 2010-08-06 kl. 21:42.
Citera
2010-08-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Vad vet du om FS? Tror du att han har gjort det?

Beklagar att du får läsa en del skit i den här tråden, men försök att inte ta åt dig. De flesta vill inget ont, utan är bara nyfikna. Givetvis betyder inte ett medlemskap på Darkside att man är nåt pervo de luxe, men håll med om att den där grejen med att binda fast och fotografera barnet var lite skumt.

Vet inte så mycket om FS... och ja, det är en del skit här!
Otroligt nyfikna eller något annat... tror mer på det senare med några av er andra.

Ni har ju verkligen ingen aning... det kan lika väl varit på ett annat sätt och att hon fotograferade senare vid ett annat tillfälle, men att hon ville visa att de inte ville något illa. Hon är en jätteduktig fotograf och har varit med på alla nationella tävlingar i flera år och fotat inom konståkning. Inte så konstigt om hon fotar mycket hemma oxå eller?

...
Citera
2010-08-06, 21:37
Medlem
PhTDs avatar
Citat:

Det är sött av dig att ta en kompis i försvar. Det förstår man. Nu verkar det i alla fall som om något har gått alldeles snett för henne.

Verkligheten då. Du vet något mer om den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in