Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Nej, vittnet såg en person som såg ut som FS kl 15:00.
Klockades den tiden!?
Citat:
De har inte diskuterat påsarnas placering i 20 minuter, inte heller fikat längs vägen, tankat, spelat golf eller gjort något annat som skulle kunna förändra den tidpunkten med mer eller mindre än marginella +/- 5 min.
Det har du ingen aning om. - Eftersom de varken har beräknat hur lång tid det tar att packa kassar eller gå till sin parkerade bil mm så kan vi inte veta den exakta tiden för deras göromål, innan de ser en vandrande långhårig man. - Och hur har "30 minuter" från pendeltågsstationen till golfbanan beräknats?
Citat:
Man måste nog snart inse att FS inte kan ha varit på båda ställena.
Han behöver inte ha varit på något av de här ställena; han behöver bara ha noterat en bils reg.nr. då han befann sig under Kode O-masten - vilket inte behöver ha varit vid just Ålevatten/Anvik. - Allt annat är spekulationer. Och som du vet så spekulerar varken jag eller FS...
14:33:41 avsänder MJ:s mobil ett sms till MJ:s syster. MJ:s mobil befinner sig under masten Kode O.
14.37:12 ringer MN (vars bil fordonsfrågan gällde) och han befinner sig då under masten Svartedalen ´120 - och under samma mast befinner han sig även 14:39:29. - Jag har dock uppfattat det så att bägge de här masterna kan vara aktuella för området i fråga.