2011-09-08, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
På dagen innan vi va på tjörn.

Varför kallade du Marina idiot när du tappade dina solbrillor? Var det hennes fel?
Citera
2011-09-08, 11:24
Medlem
maskrooss avatar
@Artmix. Har du tid att ge mig en puss elle?
Citera
2011-09-08, 11:27
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Nu förstår jag inte vad du vill fråga.

Han menar att dina utgifter för köp via auktioner med största sannolikhet överstiger de inkomster du har fått för sälj vid auktioner, vilket därmed nullifierar ditt påstående om att du skall ha tjänat 15 tkr på auktioner under 2010.
Citera
2011-09-08, 11:27
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Varför kallade du Marina idiot när du tappade dina solbrillor? Var det hennes fel?

Det va inte i samband med glasögonen.
Citera
2011-09-08, 11:28
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Han menar att dina utgifter för köp via auktioner med största sannolikhet överstiger de inkomster du har fått för sälj vid auktioner, vilket därmed nullifierar ditt påstående om att du skall ha tjänat 15 tkr på auktioner under 2010.

VA?
Citera
2011-09-08, 11:31
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Fråga till Artmix:

När sov/hade sex/"vistades" du sista gången i dubbelsängen i Marinas rum?
På min födelsedag

Av vilken anledning var du där då?
Citera
2011-09-08, 11:31
Bannlyst
Citat:
Det va inte i samband med glasögonen.

Nej, det var kanske när dragblocket gick sönder? På vilket vis betedde hon sig idiotiskt?
Citera
2011-09-08, 11:32
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Av vilken anledning var du där då?

Vi hade sex, som började i vardagsrummet men fortsatte i sängen.
Citera
2011-09-08, 11:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YONI
A.. Vilket förhållande har du till kvinnor?

Är du en man som älskar kvinnor? Eller är du en man som hatar kvinnor?

A.. Vilket förhållande har du till barn?

Är du en man som älskar barn? Eller är du en man som hatar barn?

A.. Vilket förhållande har du till djur?

Är du en man som älskar djur? Eller är du en man som hatar djur?

Din mamma.. enligt fup så har hon inget positivt att säga om din person. Varför i hela friden skulle kvinnan som gett dig livet.. vittna om din kyla.. empatilöshet och din lögnaktighet om inte detta var sanning? Min tolkning av detta är att du måste ha sårat.. skadat din mamma väldigt.. väldigt mycket! Hon.. din mamma som gav dig liv.. anser att du är kapabel att ha mördat Marina! Ett oerhört starkt konstaterande.. från en mamma som i normala fall skyddar sina barn.. oavsett hur gamla de är!

Kom nu inte dragande med snacket att din mor inte känner dig.. Din mor känner dig utan och innan.. och du kan aldrig dribbla med en mor.. Hon köper inte dina lögner.. De är förbehållna dina unga flickvänner.. som inte sitter inne med den erfarenhet som en mor har!

Självklart är detta en av de starka indikatorer på att du är misstänkt!

Menar du att mamma alltid vet bäst, kanske hon önskade att det var så. Personligen tror jag att hon ville ha sina 5 minuter, det märker man på hur hon har hanterat detta, inklusive i media. Kontaktade media för att FS inte hade tagit emot hennes samtal under 1 vecka och påstod att det var misstänkt.

Hmm, har du själv läst din egen signatur.
Citera
2011-09-08, 11:33
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nej, det var kanske när dragblocket gick sönder? På vilket vis betedde hon sig idiotiskt?

Det va om hur vida vi skulle fixa det direkt eller inte.
Citera
2011-09-08, 11:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det är möjligt men det är inget jag själv tror på.
Det är en kropp som fattas enbart inget annat.
Inget man har som prio på åklagarhåll så presentera gärna dessa kandidater med lite stuns och grunder tack,.

Det puckot ovanför inte förstår är att Elin va ute och gick vilse med en stor neger efter sig en våldtäktsneger och att det handlade om ett sexmord.
Är det vanligt att dom springer in i ett hus och tar med sig en kropp?
Det anser jag vara lite väl långsökt.

Varför skulle man inte utreda alternativa GM?
Eftersom vi har en diametralt motsatt åsikt i fallet så uppfattar jag ordet "pucko" som en komplimang.
Om du vid det här laget inte fattar vad jag avser med EK-fallet som exempel så lär du aldrig göra det så jag släpper det nu.
På tal om bruna munnar så ditt och Salles lapande av åklagarnas rektal i detta och Örebro fallet så är det vida mer motbjudande än att ställa några verserade frågor till artmix.
Citera
2011-09-08, 11:36
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Menar du att mamma alltid vet bäst, kanske hon önskade att det var så. Personligen tror jag att hon ville ha sina 5 minuter, det märker man på hur hon har hanterat detta, inklusive i media. Kontaktade media för att FS inte hade tagit emot hennes samtal under 1 vecka och påstod att det var misstänkt.

Hmm, har du själv läst din egen signatur.

Kanske inte eller kanske är det så att en mamma känner sitt barn
Och det gör förmodligen xen i fup samt M det va inte dom bästa orden kan man tycka

När är det Hovrätten?

Bagarn dina tappra försök att blanda i hop fall är makalöst roliga.
Din kompetens är slående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in